استقلال برای پرداخت طلب شفر 10 روز فرصت دارد/ شفر چون باخته، مهلت نمی دهد!

استقلال برای پرداخت طلب شفر 10 روز فرصت دارد/ شفر چون باخته، مهلت نمی دهد!

خبرگزاری فوتبالی- در حالیکه استقلال در دو پرونده کولی و شفر به صورت رسمی پیروز شده و مدیرعامل باشگاه استقلال از پیروز شدن استقلال در پرونده ساشا شفر هم خبر داده است، اما مهلت پرداخت به شفر نزدیک شده و استقلال فرصت چندانی برای پرداخت طلب وینفرد شفر ندارد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال کم تر از دو هفته دیگر باید طلب وینفرد شفر را پرداخت کند. شفر که از استقلال شکایت کرده بود و تقاضای یک میلیون و هفتصد هزار دلار غرامت کرده بود! در نهایت با دفاع خوبی که در زمان مدیریت امیرحسین فتحی انجام شد، فقط توانست استقلال را به پرداخت 200 هزار دلار محکوک کند. از سوی دیگر چون 350 هزار حقوق عقب افتاده داشته شفر 550 هزار دلار باید از استقلال بگیرد. البته برخی منابع می گویند 50 هزاردلار هم هزینه دیرکرد باید پرداخت شود و به همین دلیل از رقم 600 هزاردلار صحبت می شود. استقلال 10 روز دیگر مهلت دارد که این پول را پرداخت کند و شنیده شده هنوز سعادتمند نتوانسته منبع این پول را جفت و جور کند. شفر هم چون پرونده اش را باخته حاضر به مهلت دادن نیست و البته پرونده ساشا هم در آستانه باختن به استقلال است. شفر به شدت عصبانی است و ریشه همین عصبانیت را می توان در مصاحبه اخیر او با شبکه ماهواره ای فارسی زبان مخالف ایران جستجو کرد. 

نکته قابل توجه این که این روزها هر کسی هم در استقلال به دنبال دریافت طلبش از این باشگاه است به آن ها گفته می شود چون پرداخت طلب شفر اولویت باشگاه است فعلا نمی توانند به بقیه پولی بدهند. با این حال با وجود فرصت کم پیش رو، استقلال هنوز پولی جهت پرداخت طلب شفر تهیه نکرده است و باید دید در این زمان اندک باقی مانده آبی ها می توانند به نتیجه برسند یا نه؟ 

۴۰۴۰