گزارش/ استقلال با قراردادهای بازیکنان تیم های جوانان و امید چه می کند؟

گزارش/ استقلال با قراردادهای بازیکنان تیم های جوانان و امید چه می کند؟

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه استقلال مدت هاست که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و راه های زیادی را برای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها امتحان کرده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه های استقلال و پرسپولیس که زیر نظر وزارت ورزش اداره می شوند همواره با مشکلات مالی عدیده ای دست در گریبان هستند.

 یکی از اتفاقاتی که تقریبا هر سال برای استقلال رخ می دهد این است که مدیران باشگاه در ابتدای فصل با برخی از بازیکنان جوانان و امید قراردادهای ۵۰ تا ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیونی می بندند و در ادامه از این بازیکنان در طول فصل در بیشتر مواقع استفاده ای نمی شود و در نهایت منفعتی برای باشگاه ندارند.

نکته عجیب این است زمانی که همین بازیکنان از باشگاه درخواست می کنند که قراردادشان فسخ شود تا بتوانند به تیم دیگری که به آنها بازی برسد بروند، با عدم پاسخگویی باشگاه مواجه می شوند و در یک وضعیت بلاتکلیفی باقی می مانند. این وضعیت به همین منوال ادامه پیدا می کند تا موعد پرداخت حق و حقوق این بازیکنان مطابق قرارداد سر برسد و باشگاه در آن زمان موظف است حق و حقوق این بازیکنان را مطابق قرارداد پرداخت کند. بازیکنانی که بعضا حتی یک دقیقه هم برای تیم بازی نکرده اند در حالی که میشد آن مبالغ صرف هزینه های مهم تری برای باشگاه شود.

به نظر می رسد بهتر باشد مدیران استقلال به این مساله عمیق تر نگاه کنند تا بتوانند روزنه های ریخت و پاش های بی دلیل را ببندند و درآمدهای باشگاه را صرف مسائل مهم و حیاتی باشگاه کنند. اینگونه نه به فوتبال آن بازیکنان ضربه وارد می شود و نه باشگاه متضرر خواهد شد.

6621