رفتار عجیب پیرس: نبودن نام آنری در بین بازیکنان محبوبش در آرسنال و فرانسه

رفتار عجیب پیرس: نبودن نام آنری در بین بازیکنان محبوبش در آرسنال و فرانسه

خبرگزاری فوتبالی - رابرت پیرس در پاسخ به سوالی درباره هم تیمی‌های محبوبش در آرسنال و فرانسه از چندین اسطوره نامن برد اما در این بین خبری از تیری آنری نبود. 

به گزارش فوتبالی، پیرس و آنری دو نفر از بازیکنان کلیدی تیم آرسن ونگر در اوایل دهه 2000 بودند و نقطه اوج آنها فصل 04 - 2003 بود که موفق شدند بدون شکست قهرمانی لیگ برتر انگلیس را تجربه کنند. این دو بازیکن زوج بسیاری خوبی در خط حمله توپچی‌ها بودند اما وقتی در پادکست مچ آو د دی بی بی سی از پیرس درباره بهترین زوج او در طول دوران بازی سوال شد، او به بازیکنان دیگری اشاره کرد. پیرس گفت: " من در تیم ملی چیزهای بسیاری از زین الدین زیدان یاد گرفتم. زیدان یک رهبر و شخصیتی قدرتمند بود. وقتی در سال 2000 به آرسنال پیوستم از دینیس برگکمپ چیزهای بسیاری یاد گرفتم. او مغز متفکر تیم بود و کاری می‌کرد که همه چیز به نظر آسان بیاید. او از آن دست بازیکنانی بود که من عاشقشان هستم و امروز نیز دوست دارم بازی کوین دی بروین را ببینم. تماشای بازی آندرس اینیستا را نیز دوست دشاتم. برگکمپ بازیکن بسیار مهمی برای آرسن ونگر بود. "

پیرس همچنین در پاسخ به سوال بهترین بازیکنی که مقابلش قرار گرفته، گفت: " در لیگ برتر جان تری و ریو فردیناند بودند. دیدار برابر چلسی و منچستریونایتد همیشه سخت بود و تری و فردیناند رقبای سرسختی و بسیار فیزیکی بودند. حضور در لیگ برتر از فرانسه در ابتدا بسیار سخت بود. آرسن ونگر به من گفت که این فوتبال فیزیکی است و من باید آن را یاد بگیرم. بازی اولم برابر ساندرلند بود. من روی نیمکت نشسته بودم و پس از 20 - 25 دقیقه با خودم فکر کردم: وای! این فوتبال برای من نیست. "

1811