چهره روز؛ بدبین مثل شاهین خیری

چهره روز؛ بدبین مثل شاهین خیری

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن سابق استقلال با بدبینی کامل درباره شرایط این تیم صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که بعد از پیروزی استقلال مقابل سپاهان، امیدواری به تیم فرهاد مجیدی بیشتر از قبل شده است، شاهین خیری حس خوبی به این تیم ندارد.

او به ایران‌ورزشی گفته: راستش را بخواهید از تماشای بازی‌های استقلال لذت نمی‌برم. استقلال اصلاً خوب بازی نمی‌کند. در مجموع باید بگویم انتخاب فرهاد بزرگترین اشتباه استقلالی‌ها بود. از این لحاظ می‌گویم اشتباه که چهره‌های محبوبی مثل مجیدی و منصوریان را خیلی زود به استقلال آوردند و این چهره‌ها حیف شدند. 

خیری معتقد است دیاباته در پایان فصل از استقلال جدا خواهد شد و به یک باشگاه عربی خواهد رفت. این در حالیست که مدیران استقلال مدعی‌اند این بازیکن قطعا فصل آینده هم در استقلال توپ خواهد زد.

صحبتهای خیری درباره دیاباته را بخوانید: شک نکنید که کشورهای عربی به بالاترین قیمت او را می‌خرند و این بازیکن هم مثل پاتوسی و تیام ماندنی نیست.اعتقاد دارم دیاباته با 20 میلیارد هم در استقلال نمی‌ماند. نمی‌توانند او را نگه دارند چون استقلالی‌ها نمی‌توانند قرارداد درست با بازیکن ببندند.

به این نکته هم اشاره کنیم که خیری گفته قرارداد دیاباته با استقلال یکساله است در حالیکه قرارداد شیخ با استقلال، تا پایان فصل بعد اعتبار دارد.

1984