تابستان شاد ناتان آکه ادامه دارد: نامزدش «بله» را گفت!

تابستان شاد ناتان آکه ادامه دارد: نامزدش «بله» را گفت!

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می رسد که ناتان آکه تابستان فوق العاده ای را سپری می کند. این بازیکن که به تازگی انتقالش به منچسترسیتی را نهایی کرده حالا نامزدی خود با کایلی رامان را رسمی کرده است.

به گزارش فوتبالی، این مدافع 25 ساله هلندی با 41 میلیون پوند به منچسترسیتی ملحق شد تا کام مهمی از دوران فوتبال خود را بردارد.آکه بخشی از ترکیب بورنموث بود که در فصل 20-2019 به چمپیونشیپ سقوط کرد. اما این بازیکن به تیم گواردیولا ملحق شد تا خیلی سریع به لیگ برتر برگردد.

اما به نظر می رسد که این تنها اتفاق خوب برای ناتان در این تابستان نیست چرا که او به تازگی از "کایلی رامان" نیز بله را گرفته است و رابطه خود را رسمی کرده است. ناتان که برای سپری کردن تعطیلات به شهر نیس در فرانسه رفته بود، در آن جا از کایلی خواستگاری کرد که با پاسخ مثبت مواجه شد و بدین ترتیب از نظر زندگی شخصی نیز همچون زندگی فوتبالی یک گام بزرگ رو به جلو برداشت. 

آکه که در یک قایق تفریحی از کایلی خواستگاری کرده بود، در صفحه اینستاگرامش در این باره به هواداران اطلاع رسانی کرد و نوشت:" او بله را گفت!"

ژرمین دفو هم تیمی سابق آکه در بورنموث یکی از اولین افرادی بود که به این زوج تبریک گفت و نوشت:" به هر دوی شما تبریک می گویم." از سویی دیگو ریکو، جک ویلشر، جمال بلکم، لوید کلی و تاهیت چونگ دیگر افرادی بودند که به آنها تبریک گفتند. 

کایلی در حوزه طراحی جواهرات فعالیت می کند و برند شخصی خود به نام  Status Medal را در این حوزه مدیریت می کند  اما حالا با رسمی شدن نامزدی با ناتان وارد فصل جدیدی از زندگی خود شده است.

4125