منچسترسیتی 2-1 بورنموث؛ سه امتیاز پرزحمت در خانه

منچسترسیتی 2-1 بورنموث؛ سه امتیاز پرزحمت در خانه

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی به روند پیروزیهای خود در ورزشگاه اتحاد تداوم بخشید. آنها در مقابل بورنموث با نتیجه دو بر یک پیروز شدند. در نقطه مقابل بورنموث که برای بقا می جنگید، یک فرصت دیگر را از دست داد. آنها با وجود گل بروکس در دقیقه 88 تن به شکست دادند و در فاصله دو بازی به پایان لیگ انگلیس همچنان خطر سقوط را حس می کنند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی که پیش از این آرسنال، برنلی، لیورپول و نیوکاسل را در خانه شکست داده بود، این بار نیز توانست پیروز شود هر چند که این برد خیلی پرزحمت تر از بازیهای خانگی قبلی انها بود. داوید سیلوا بازیکن اسپانیایی باتجربه من سیتی در این بازی نمایش خوبی داشت و برای دومین بار در یک هفته توانست گلزنی کند و حرکتی را شروع کرد که به گل دوم تیمش توسط گابریل ژسوس ختم شد. سیلوا به زودی از منچسترسیتی جدا می شود اما به نظر می رسد که با افتخار و غرور جدا می شود چرا که روندش در هفته های اخیر درخشان بوده است. او برای چهارمنی فصل در لیگ انگلیس به بیش از 10 پاس گل داده است. سیلوا با 93 پاس گل ششمین رکورد درخشان تاریخ لیگ برتر انگلیس را دارد.

بورنموث پس از  گل گابریل ژسوس فرصت های خوبی برای گلزنی داشت امادر نهایت این فرصت ها از دست رفتند تا این که در دقیقه 88 یکی از گلها را پاسخ دادند که کافی نبود. آنها نهمین شکست پیاپی را در خارج از خانه تجربه کردند.