چرا منچسترسیتی از پیوستن سانچو به شیاطین سرخ استقبال می‌کند؟

چرا منچسترسیتی از پیوستن سانچو به شیاطین سرخ استقبال می‌کند؟

خبرگزاری فوتبالی - اگر جیدون سانچو راهی منچستریونایتد شود، منچسترسیتی از این انتقال 15 میلیون پوند سود خواهد برد.

به گزارش فوتبالی، دورتموند حاضر شده تا قسط های انتقال سانچو به یونایتد را افزایش بدهد تا بدین ترتیب شانس پیوستن مهاجم انگلیسی به اولدترافورد بیشتر شود. اما منچسترسیتی با این وجود از این انتقال سود قابل توجهی کسب خواهد کرد چرا که آنها در سال 2017 که سانچو را به دورتموند فروختند، بندهایی برای درآمدزایی در آینده در قراردادش گذاشتند. در حقیقت سیتی 15 درصد از درآمد فروش سانچو توسط دورتموند را کسب خواهد کرد. سه سال پیش تیم آلمانی با پرداخت 8 میلیون پوند نقد به علاوه دو میلیون پوند پاداش بر اساس عملکرد، سانچو را از منچسترسیتی خریده بود.

بدین ترتیب اگر سانچو با 100 میلیون پوند راهی منچستریونایتد شود، از این مبلغ 15 میلیون پوند نصیب باشگاه منچسترسیتی خواهد شد و بدین ترتیب شیاطین سرخ سود قابل توجهی را به رقیب دیرینه خود خواهند رساند.

سانچو البته در این نابستان حاضر بود به منچسترسیتی برگردد اما گواردیولا دست رد به سینه وی زد و گفت که تمایلی به بازگشت این بازیکن انگلیسی ندارد. این مهاجم انگلیسی به ستاره منچستریونایتد در فصل آینده تبدیل خواهد شد و سولشر حساب ویژه ای روی این بازیکن برای فصل بعد باز کرده است.

4125