رسمی؛ فران تورس بالاخره به منچسترسیتی پیوست

رسمی؛ فران تورس بالاخره به منچسترسیتی پیوست

خبرگزاری فوتبالی - فران تورس، وینگر جوان والنسیا، پس از حرف و حدیث های فراوان بالاخره والنسیا را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد. این اولین خرید رسمی تیم پپ گواردیولا در این تابستان به شمار می‌رود.

به گزارش فوتبالی، این وینگر جوان اسپانیایی که در حال حاضر 20 سال دارد، به تازگی کریستیانو رونالدو را به عنوان الگوی خود معرفی کرده بود و گفته بود که دوست دارد مسیری مانند او را طی کند و هم اکنون به فوتبال انگلیس آمده است. منچسترسیتی با مبلغ 21 میلیون پوند معادل 27 میلیون دلار، فران تورس را از والنسیا به خدمت گرفت. تورس تست های پزشکی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و قراردادی پنج ساله با باشگاه انگلیسی به امضا رساند.

منچسترسیتی بالاخره اولین خرید خود را در این تابستان انجام داد و فران تورس را از والنسیا به خدمت گرفت. انتظار می‌رود این تیم بازیکنان دیگری را هم در این تابستان جذب کند چرا که گواردیولا در حال حاضر خواستار به خدمت گرفتن یک مدافع نیز هست. فران تورس به شدت به گواردیولا علاقه‌مند است، او در مصاحبه های خود گفته بود که دوست دارد روزی در تیم های گواردیولا بازی کند و اکنون به نظر می‌رسد که این آرزویش محقق شده است.

1470