ادعای عجیب فرانس فوتبال: اگر کرونا نبود حالا رونالدو به پاریسن ژرمن پیوسته بود

ادعای عجیب فرانس فوتبال: اگر کرونا نبود حالا رونالدو به پاریسن ژرمن پیوسته بود

خبرگزاری فوتبالی – فرانس فوتبال ادعا کرده اگر کرونا پیش نمی‌آمد رونالدو با پاریسن ژرمن به توافق می‌رسید و حالا با پیراهن این تیم در میادین حاضر می‌شد.

به گزارش فوتبالی، رسانه فرانس فوتبال که یکی از معتبرترین نشریات در دنیای فوتبال است در ادعایی عجیب اعلام کرده کریستیانو رونالدو در زمستان گذشته می‌خواسته به پاریسن ژرمن بپیوندد اما کرونا مانع از این اتفاق شده است.

فرانس فوتبال اعلام کرده اطرافیان رونالدو احتمال زیادی می‌دادند این انتقال انجام شود و مهاجم ۳۵ ساله پرتغالی، تورین را به مقصد پاریس ترک کند. این نشریه در ادامه اعلام کرده مذاکراتی هم انجام شده اما ویروس کرونا باعث شد تا رونالدو در تورین بماند. نکته عجیب، انتشار این خبر در فاصله چند روز مانده به دیدار مهم یوونتوس مقابل لیون در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.

رونالدو که فوتبال خود را از اسپورتنیگ آغاز کرده و پس از مدتی حضور در منچستر یونایتد به رئال مادرید رفت، ۲ فصل است که به یوونتوس پیوسته و توانسته با این تیم قهرمان ایتالیا شود اما بسیاری معتقدند او علاقه چندانی به ادامه حضور در ایتالیا ندارد و به همین دلیل ممکن است به زودی او را در تیم دیگری ببینیم که پاریسن ژرمن یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای ادامه فوتبال رونالدو است.

1101