استقلال - سپاهان؛ بعد از 246 روز جاى شاكى عوض شد+(عکس)

استقلال - سپاهان؛ بعد از 246 روز جاى شاكى عوض شد+(عکس)

خبرگزاری فوتبالی- دیدار رفت و برگشت استقلال و سپاهان در لیگ نوزدهم شباهت هایی زیادی به هم داشت.

به گزارش فوتبالی، در دیدار مرحله رفت لیگ نوزدهم در تاریخ 9 آذر 98 سپاهان در اصفهان مقابل استقلال با نتیجه 2-2متوقف شد.

در دقیقه 51 بازی رفت استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد. میلیچ با یک ارسال بلند توپ را برای شیخ دیاباته ارسال کرد اما کی روش استنلی مهاجم سپاهان با یک پرش بلند توپ را با دست در محوطه جریمه دور کرد؛ صحنه ای که از چشم داور آن بازی یعنی محمدحسین زاهدی‌فر دور ماند تا یک پنالنی آشکار برای استقلالی ها گرفته نشود. 

خطای هند کی روش تا مدتی سوژه اعتراض و بحث استقلالی ها و سپاهانی ها بود و توییتر رسمی سپاهان در این خصوص نوشت: «‏کسی منکر هند استنلی نیست اما استقلال در فضای متشنج آن صحنه بلافاصله به گل رسید. به گفته اکثر کارشناسان از جمله نوید مظفری پنالتی روی میرزایی دیده نشد .عارف غلامی ۴ بار از کارت زرد فرار کرد. چشمی به خاطر ضربه به صورت استنلی اخراج نشد».

حالا بعد از بازی دور برگشت که استقلال با نتیجه 2-1پیروز شده است سپاهانی ها به پنالتی استقلالی ها اعتراض دارند.

در دقیقه 50 بود که شیخ دیاباته مهاجم بلند قامت استقلال با فرار به داخل محوطه جریمه و کورس با شایان مصلح موفق شد یک ضربه پنالتی را از بیژن حیدری داور این بازی به سود تیم اش بگیرد. پنالتی که برخی از کارشناسان داوری آن را نا صحیح می دانند.

بعد از این پنالتی که به سود استقلال گرفته شد، سپاهانی امروز با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به عملکرد داور این بازی شکایت کرده اند و در صفحه اینستاگرام شان پنالتی گرفته شده برای آبی های پایتخت را هدیه داور به استقلال عنوان کرده اند.



تاریخ برای جبران اشتباه داوری در بازی دور رفت در لیگ نوزدهم زیاد منتظر نماند و فقط 246 روز بعد از آنکه زاهدی فر خطای هند کی روش استنلی را ندید، این‌بار حیدری هم در اعلام خطای پنالتی به سود استقلال اشتباه کرد تا جای شاکیان داوری عوض شود. 

9697