گیگز: منچستر هم باید مثل لیورپول ثبات داشته باشد

گیگز: منچستر هم باید مثل لیورپول ثبات داشته باشد

خبرگزاری فوتبالی - رایان گیگز، اسطوره‌ی منچستریونایتد، معتقد است که شیاطین سرخ باید از این پنجره‌ی نقل و انتقالات استفاده کرده و به مدل لیورپول عمل کنند تا در تمامی پست ها ضعف های خود را پوشش دهند.

به گزارش فوتبالی، هافبک سابق منچستریونایتد امیدوار است تا شیاطین سرخ بتوانند با اوله گونار سولسشر برای اولین بار پس از دوران سر الکس فرگوسن به موفقیت در لیگ برتر دست پیدا کنند. رایان گیگز در گفتگو با دیلی استار گفت:" دیوید مویس یک فصل بیشتر دوام نیاورد و باشگاه در تمامی پست ها نیاز به بازیکن داشت. شما بازیکنان سر الکس، بازیکنان مویس و سپس لوئیس فن خال، با یک فلسفه متفاوت و بازیکنان مختلف را داشتید. سپس ژوزه مورینیو وارد این تیم شد. بنابراین، شما یک فرهنگِ ترکیب شده دارید، آیا آنها واقعاً بازیکنان یونایتد هستند؟ خلاص شدن از شر این قضیه مدت زمان زیادی طول می کشد. به همین دلیل ثبات واقعاً مهم است."

گیگز در ادامه افزود:" به عنوان مثال، کلوپ پنج فصل در لیورپول بوده است. او هر سال پیشرفت می‌کند، اما این زمان ‌برد تا او بازیکنانی را که مورد علاقه‌اش نیستند، بشناسد. در تمامی ورزش‌ها چرخه وجود دارد و همیشه ماندن در صدر سخت است اما اکنون به عنوان یک هوادار یونایتد، به بازیکنان یونایتد نگاه می کنم و فکر می کنم بله، این ها بازیکنانی هستند که از تماشای آنها لذت می برم. آنها ممکن است در هر بازی برنده نباشند اما بازیکنانی در حد منچستر یونایتد به نظر می رسند."

1470