ادعای نورافکن درباره غفوری صحت ندارد

ادعای نورافکن درباره غفوری صحت ندارد

خبرگزاری فوتبالی- روایت جدیدی درباره جنجال امید نورافکن در بازی استقلال و سپاهان مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، برای خیلی‌ها این سوال وجود دارد که دلیل درگیری نورافکن و وریا در اواخر نیمه اول چه بود که آنها به عجیب ترین شکل ممکن از خجالت همدیگر درآمدند.

از تصاویر تلویزیونی اینگونه می‌توان نتیجه گرفت که هر دو طرف به یکدیگر توهین کرده‌اند و اینطور نبوده که یک نفر سکوت کند و طرف دیگر هر چه دوست دارد بگوید منتهی نورافکن بیشتر از وریا عصبانی بود و حتی تصاویر تلویزیونی هم نشان می‌داد که او بخشی از عصبانیتش را سر خودش خالی کرده است!

روزنامه خبرورزشی درباره دلیل ناراحتی نورافکن نوشته است:« طبق شنیده‌ها نورافکن گفته وریا غفوری نصف من هم سابقه حضور در استقلال ندارد. او چهار، پنج سال است به این تیم آمده و حالا، چون همه بزرگ‌تر‌ها رفته‌اند و بازوبند را به او داده‌اند، نباید، چون بازوبند استقلال را به بازو می‌بندد به من و بقیه بپرد.»

توضیح فوتبالی: در صفحه ویکی پدیای نورافکن به این نکته اشاره شده که این بازیکن در ۲۶ آذر ۱۳۹۴، با ۱۸ سال و ۸ ماه و ۶ روز سن، در ترکیب ثابت استقلال در بازی مقابل صبای قم قرارگرفت. صفحه ویکی پدیای وریا غفوری هم نوشته که او از سال 95 به استقلال پیوسته و این یعنی ادعای نورافکن درباره سابقه غفوری چندان درست نبوده مگر اینکه نورافکن سابقه حضورش در تیمهای پایه استقلال را حساب کرده باشد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که وریا از سال 95 که به استقلال آمده در این تیم مانده اما نورافکن یکسال در شارلوای بلژیک بازی کرده و بعد به صورت قرضی به استقلال برگشت و از استقلال هم راهی سپاهان شد.

1984