فرشید اسماعیلی؛ صفر گل و پاس گل در پنج بازی

فرشید اسماعیلی؛ صفر گل و پاس گل در پنج بازی

خبرگزاری فوتبالی- فرشید اسماعیلی هافبک - مهاجم استقلال که در چند فصل اخیر عملکرد خوبی در این تیم داشته در 5 بازی گذشته، بازیکن همیشگی نبوده است.

به گزارش فوتبالی، فرشید اسماعلی وینگر سرعتی و ریز نقش استقلال در 5 بازی گذشته این عملکرد چشم گیری نداشته است. اسماعیلی که در چند فصل گذشته در حد یک ستاره در ترکیب استقلال حضور داشت این روزها تاثیرگذاری همیشه را ندارد و در حد یک بازیکن کاملا معمولی بوده است.

عملکرد این بازیکن در چند فصل گذشته به مراتب بهتر از لیگ نوزدهم بوده است. اسماعیلی تا پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر با آمار 2 گل و 2 پاس گل عملکرد ضعیفی در لیگ نوزدهم داشته است.

نکته دیگری که می توان در مورد او در این دوره از لیگ برتر خاطر نشان کرد این است که او در اکثر بازی تعویض شده، به طور مثال اسماعیلی در 5 بازی گذشته استقلال فقط در یک بازی 90 دقیقه کامل برای آبی ها بازی کرده است.

برای اینکه از حوصله شما خارج نباشد عملکرد اسماعیلی را در بازی که در دوران پسا کرونا برای استقلال انجام داده است را تشریح می کنیم.

هفته بیست و سوم/ پارس جنوبی جم - استقلال/ صفر گل – صفر پاس گل/ تعویض در دقیقه 79
هفته بیست و چهارم/ استقلال – تراکتور/ صفر گل – صفر پاس گل/ تعویض در دقیقه 86
هفته بیست و پنجم/ صنعت نفت - استقلال/ صفر گل – صفر پاس گل/ تعویض در دقیقه 87
هفته بیست و ششم/ استقلال – نساجی/ صفر گل – صفر پاس گل/ 90 دقیقه کامل
هفته بیست و هفتم/ استقلال – سپاهان/ صفر گل- صفر پاس گل/ تعویض در دقیقه 87

با توجه به این آمار باید دید اسماعیلی در 3 بازی باقی مانده لیگ برتر و بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با سپاهان و البته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 
می تواند به همان اسماعیلی چند فصل گذشته تبدیل شود یا خیر.
9697