آمار فاجعه‌بار سپاهان در نيم فصل دوم

آمار فاجعه‌بار سپاهان در نيم فصل دوم

خبرگزارى فوتبالى- سپاهان شب گذشته در تهران با نتيجه ٢-١ مغلوب استقلال شد.

به گزارش فوتبالى، سپاهان كه در ابتداى ليگ نوزدهم تيمى رويايى براى كسب قهرمانى در ايگ برتر بسته بود نتوانست موفق باشد.

سپاهان در دور برگشت رقابت هاى ليگ برتر در شرايطى كه در كورس قهرمانى حضور داشت به دليل بدون تماشاگر برگزار شدن بازى اش به دليل شيوع ويروس كرونا در هفته بيستم ليگ برتر مقابل پرسپولیس؛ در زمين مسابقه حاضر نشد و اين موضوع اولين حاشيه جدى را براى امير قلعه نويى و سپاهان ايجاد كرد و در نهايت با حكم كميته انضباطى نتيحه بازى٣-٠به سود پرسپوليس اعلام و سه امتياز به حساب شاگردان يحيى گلمحمدى واريز شد. 

به اعتقاد برخى، اين سه امتياز نقش مهمى در قهرمانى سرخپوشان تهرانى داشت و فاصله ايجاد شده بین آنها با تیم های تعقیب کننده؛ استرس پرسپولیسی ها را در ادامه مسیر و رسیدن به پوکر قهرمانى كاهش داد.

سپاهان در حالى كه در كورس نايب قهرمانى و كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا حضور داشت در ديدار حساس هفته بيست و پنجم هم مقابل تراكتور در تبريز با نتيجه ٢-١ شكست خورد تا دومين سه امتياز حساس نيم فصل دوم را مقابل یکی دیگر از مدعيان از دست بدهد.

سپاهان شب گذشته در حالى كه امير قلعه نويى سرمربى خود را به دليل حمله عصبى كنار زمين نداشت با وجود ١٠ نفره شدن استقلال در نيمه اول، در نيمه دوم مقابل استقلال غافلگير شد و ٢ گل را دريافت كرد و تلاش آنها براى فرار از شكست مقابل تيم ١٠ نفره استقلال بی فايده بود با نتيجه ٢-١ شكست خوردند.

سه شكست و صفر امتياز براى سپاهان در سه بازى مستقيم با مدعيان اصلى ليگ برتر يعنى پرسپوليس، تراكتور و استقلال آمارى فاجعه بار براى سپاهان و قلعه نويى تلقى مى شود. 

9697