آرتتا: می‌خواهم تیم را پیرامون اوبامیانگ بسازم/ اوبامیانگ: از قهرمانی خوشحالم

آرتتا: می‌خواهم تیم را پیرامون اوبامیانگ بسازم/ اوبامیانگ: از قهرمانی خوشحالم

خبرگزاری فوتبالی - آرسنال با نتیجه‌ی دو بر یک چلسی را در فینال جام حذفی انگلیس شکست داد تا میکل آرتتا اولین جام خود را با آرسنال بدست آورد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال ابتدا از چلسی عقب افتاد اما با دو گل پیر امریک اوبامیانگ موفق شد قهرمان جام حذفی انگلیس شود. قرارداد اوبامیانگ هنوز با آرسنال تمدید نشده است. از قرارداد کنونی او هنوز یک سال باقی مانده، اما آرتتا خواستار تمدید قرارداد با اوست و می‌خواهد روی او به عنوان یک مهره‌ی کلیدی در تیمش حساب کند. میکل آرتتا در این باره گفت:" او می داند که من درباره او چه فکر می کنم. می خواهم تیم را پیرامون او را بسازم. فکر می کنم او می خواهد بماند و این در مورد تمدید قراردادش است. اما من فکر می کنم این لحظات به او کمک می کند تا اعتقاد داشته باشد که ما در مسیر صحیح هستیم و او بخش بزرگی از آن است. او مورد علاقه همه افراد در این باشگاه است. امیدوارم بتواند با ما ادامه دهد. من فکر می‌کنم او قراردادش را تمدید خواهد کرد."

پیر امریک اوبامیانگ پس از قهرمانی آرسنال در جام حذفی بسیار خوشحال بود، او با دو گلش عامل اصلی قهرمانی آرسنال در این جام بود. اوبامیانگ پس از بازی درمورد قهرمانی در جام حذفی گفت:"ما از آن لذت بردیم و همه خوشحال هستیم. کورت زوما مرا به خوبی می‌شناسد و می‌داند که راست پا هستم، برای همین خواستم در سمت چپ بازی کنم."

1470