مالدینی: زلاتان بخشی از پروژه‌ی میلان است

مالدینی: زلاتان بخشی از پروژه‌ی میلان است

خبرگزاری فوتبالی - پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان، معتقد است که زلاتان ابراهیموویچ جزئی از آینده‌ی میلان است و باید در این باشگاه ماندگار شود.

به گزارش فوتبالی، قرارداد زلاتان با روسونری به زودی به پایان می‌رسد اما به نظر می‌رسد که سران میلان قراردادی جدید با ستاره‌ی سوئدی خواهند بست و او را در میلان ماندگار خواهند کرد. مالدینی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا در این باره گفت:" ما در این فصل چیزی ساخته‌ایم که باید به آن ثبات داده شود. بنابراین در فصل آینده سعی خواهیم کرد آنچه را که قبلاً انجام داده‌ایم پا بر جا نگه داریم. صادقانه بگویم، زلاتان بخشی از این پروژه است. مذاکره آسان نخواهد بود، اما قصد داریم او را نگه داریم. بازیکنان جوان زیادی داریم که می توانند در کنار ایبرا رشد کنند. ممکن است روش های مختلفی برای دستیابی به اهداف خود داشته باشیم، اما به یک دید کلی نیاز داریم که در آن مشخص باشد مقصد ما کجاست. اگر اینگونه نبود، من اینجا نبودم."

طبق گزارشی در اسکای اسپورت ایتالیا، میلان به دنبال جذب سرژ اوریه، دفاع راست تاتنهام است. مالدینی در این باره گفت:" سال گذشته با وکیل او صحبت کردیم. صادقانه بگویم، باید ببینیم در هفته‌های آینده چه می‌شود. وقتی وظیفه‌ای اجرایی را بر عهده می گیرید، باید بیشتر صبور باشید و این پایه و اساس کار شماست چرا که همه، همه چیز را مستقیم و فورا از شما می‌خواهند به خصوص در باشگاهی مثل میلان."

1470