واران: بنزما یک شماره 9 کامل است؛ زیدان آرامش را به تیم منتقل می‌کند

واران: بنزما یک شماره 9 کامل است؛ زیدان آرامش را به تیم منتقل می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید، به تمجید از هموطن خود کریم بنزما پرداخته است. او معتقد است که بنزما یکی از بهترین مهاجمان دنیا و یک شماره 9 کامل است.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید نقشی کلیدی را در خط حمله‌ی رئال مادرید عهده دار شده است. او در این فصل یکی از کلیدی ترین بازیکنان رئال مادرید بود. او دومین گلزن برتر لالیگا پس از لیونل مسی شد. رافائل واران در مصاحبه با سایت یوفا از هموطن خود حمایت کرد. او گفت:" او بسیار عالی است. من تعجب نکردم. هر کسی کیفیت او را می داند. اعتماد به نفس زیادی دارد و یکی از بهترین هاست، او رهبر ما در حمله است و چیز های زیادی به تیم اضافه می‌کند. او تجربه، کیفیت و فیزیکِ مناسب را با هم دارد و یک شماره 9 کامل است."

رافائل واران از دیگر مردِ فرانسوی رئال مادرید یعنی زین الدین زیدان که عملکرد فوق العاده‌ای به عنوان مربی در رئال مادرید داشته است نیز تمجید کرد. واران درمورد او گفت:" زیدان اعتماد به نفس و آرامش را به تیم منتقل می کند. مهم است که مربی از تو حمایت کند و به تو توصیه کند. او به من فشار آورد تا ریسک پذیری لازم را بدست بیاورم و بیشتر بازی کنم تا تیم به سبک تهاجمی تری بازی کند."

واران درمورد چمپیونزلیگ گفت:" ما در این بازی های بزرگ تجربه زیادی داریم، بنابراین مثل گذشته قاطع هستیم، پیروزی همیشه هدف ماست و در DNA این باشگاه قرار دارد. ما همیشه برای پیروزی و با جدیت وارد این بازی ها می شویم. برای آن هر کاری که می توانیم انجام می‌دهیم، درست مثل همیشه در این رقابتها."

1470