وینگر جوان لیورپول: الگویم نیمار است و سعی دارم دریبل‌های او را تقلید کنم

وینگر جوان لیورپول: الگویم نیمار است و سعی دارم دریبل‌های او را تقلید کنم

خبرگزاری فوتبالی - هاروی الیوت، وینگر جوان لیورپول، می گوید که نیمار الگوی او بوده و تلاش می کند که از توانایی دریبل زنی این بازیکن برزیلی در بازی خود استفاده کند. 

به گزارش فوتبالی، الیوت 17 ساله تابستان گذشته از فولام به آنفیلد آم و اولین قرارداد حرفه ای خود را در ماه جولای به امضا رساند. این وینگر این فصل 8 بار در تمامی رقابت ها برای تیم یورگن کلوپ به میدان رفت و گفته می شود که یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در آینده خواهد بود. الیوت می گوید که در زمان حضور نیمار در بارسلونا تحت تاثیر این بازیکن قرار گرفته و در عین حال استیون جرارد نیز تاثیر زیادی روی او داشته است. او به لیورپول اکو گفت: " وقتی کمی کوچکتر بودم نیمار الگوی من بود. او در بارسلونا درخشش بسیاری داشت و من به خاطر دارم که به پدرم گفتم او یک روز بهترین بازیکن دنیا خواهد شد. نحوه حرکت نیمار و توانایی دریبل زنی او باعث شد که تلاش کنم این توانایی ها را به فوتبالم اضافه کنم. اگر بخواهم به کس دیگری به عنوان الگو نگاه کنم نیز آن فرد استیون جرارد است. او اسطوره باشگاه لیورپول است. "

او اضافه کرد: " سرمربی فوق العاده اس و برای من بسیار عالی بوده. من تا به حال چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و فکر نمی کنم کسی هیچ کلام بدی درباره او بگوید. اولین جلسه تمرینم در لیورپول را به خاطر دارم که بازیکنان در باشگاه بدنسازی مشغول کار بودند که من رسیدم. متوجه شدم که باید تلاشم را بیشتر کنم که به سطحی که آنها در آن قرار دارند برسم. "

1811