رونمایی از پیراهن جدید لیورپول برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

رونمایی از پیراهن جدید لیورپول برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

خبرگزاری فوتبالی – لباس جدید لیورپول برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس فصلی جدید در تاریخ این باشگاه رقم زد. قرمزپوشان برای اولین بار توانستند در لیگ برتر قهرمان شوند و حالا اسپانسرها هجوم زیادی به این باشگاه آورده‌اند تا از برند پر رونق آن‌ها استفاده کنند. اسپانسرینگ لباس یکی از مهم‌ترین این مسائل است.

لیورپولی‌ها تا پیش از امسال با کمپانی نیوبالانس برای تولید البسه همکاری می‌کردند اما امسال برای اولین بار وظیفه تولید لباس آن‌ها بر عهده کمپانی نایک قرار گرفته.

در همین زمینه کمپانی نایک از پیراهن فصل بعد لیورپولی‌ها که برای اولین بار توسط آن‌ها طراحی شده رونمایی کرده است. مهم‌ترین تغییر در لباس لیورپول یقه آن است که طراحی جدیدی دارد و در آن از رنگ سبزآبی، مانند البسه سال ۹۳ تا ۹۵ استفاده شده است.

برت هویا، از مسئولین نایک اعلام کرده: خوشحالیم که از حالا به بعد همکار تیم محبوب لیورپول هستیم. این همکاری باعث می‌شود تا نایک از همیشه قوی‌تر باشد و به بهترین برند در فوتبال تبدیل شود. از ابتدای فصل بعد تمام البسه لیورپول توسط نایک تولید می‌شود.

بیلی هوگان، از مسئولین تیم لیورپول هم گفته: در ماه ژانویه برای اولین بار با نایک صحبت کردیم و حالا در این زمینه با آن‌ها همکاری می‌کنیم.

1101