خشم ابراهیم صادقی؛ سلفی و استوری ممنوع!

خشم ابراهیم صادقی؛ سلفی و استوری ممنوع!

خبرگزاری فوتبالی-سرمربی سایپا در لحظات پایانی خروج از استادیوم خشمی باورنکردنی از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه،سایپا بعد از هفته‌ها به پیروزی دست یافت تا خود را موقتا از منطقه سقوط فاصله دهد. گل دقایق پایانی آرمین سهرابیان باعث شد نارنجی‌پوشان   ضمن دستیابی به سه امتیاز، بعد از 184 روز طعم پیروزی را نیز بچشند.

 پایان بازی اما اتفاق جالبی رقم خورد؛ جایی که بازیکنان نارنجی‌پوش سرمست از این پیروزی بزرگ به دنبال جشن آن در کنار نیمکت خودی بودند و در این میان نیز از عکاس حاضر در آنجا درخواست گرفتن عکس یادگاری و در ادامه حتی موبایل او برای گرفتن سلفی را داشتند.

در این لحظه خشمی باورنکردنی از ابراهیم صادقی را شاهد بودند که با فریادی بلند بر سر عکاس و در ادامه بازیکنان تیمش آنها را از این کار منع کرد. صادقی با این جملات به این موضوع واکنش نشان داد: عکس سلفی؟ جمع کنید! مگر فینال جام حذفی را برده‌اید؟ جمع کنید آن موبایل و دوربین را.

 سرمربی جوان سایپا که در اولین فصل این تجربه قرار دارد و روزهای سختی را برای بقای تیمی که تمام دوران فوتبالی‌اش را در آن سپری کرده، دنبال می‌کند به دنبال این است تا در سه بازی باقیمانده نیز به نتایج مطلوبی دست یافته و بتواند جایگاه تیمش را ارتقا بخشد.

7575