اینتر آماده پرداخت دستمزد سالانه 50 میلیون یورویی به مسی

اینتر آماده پرداخت دستمزد سالانه 50 میلیون یورویی به مسی

خبرگزاری فوتبالی - گاتزتا دلوا اسپورت ادعا کرده است که اینتر در نظر دارد که لیونل مسی را از بارسلونا به خدمت بگیرد و به ستاره آرژانتینی سالی 50 میلیون یورو دستمزد بدهد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که اخبار در مورد انتقال مسی به اینتر روز به روز جدی تر می شوند. لئو فقط یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و به نظر می رسد که از تصمیم های مدیریتی تیمش به خصوص در زمینه تغییرات در کادر فنی عصبانی است. 

حالا گاتزتا ادعا کرده است که اینتر می خواهد برای قراردادی چهار ساله ، مسی را به خدمت بگیرد و به این بازیکن سالی 50 میلیون یورو دستمزد بدهد تا با احتساب مالیات 260 میلیون یورو برای جذب وی هزینه کند.مالکان چینی اینتر به نظر می رسد که مشکلی برای تامین هزینه های جذب مسی ندارند چرا که با خرید این بازیکن می توانند اسپانسرهای بیشتری داشته باشند و لئو را به تیمشان اضافه کنند. البته به نظر می رسد که اینتر می خواهد در سال 2021 یک اسپانسر جدید به خدمت بگیرد و از سویی تجربه منچسترسیتی نشان می دهد که قوانین فیرپلی مالی زیاد هم جدی گرفته نمی شود و باشگاه ها می توانند تا حدودی قوانین را خم کنند.

شایعات زمانی اغاز شد که پدر مسی یک خانه در میلان خرید و به همین خاطر گفته می شود که لئو و خانواده خودشان را برای زندگی در ایتالیا آماده می کنند.

4125