بختیاری‌زاده: تمام توانم را در شهرخودرو می‌گذارم/ می‌توانستیم پیروز شویم

بختیاری‌زاده: تمام توانم را در شهرخودرو می‌گذارم/ می‌توانستیم پیروز شویم

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تمام توانم را برای کمک به شهر خودرو می‌گذارم.

به گزارش فوتبالی، سهراب بختیاری‌زاده بعد از پایان دیدار دو تیم شهرخودرو و نفت آبادن اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم آن هم با تیمی مثل نفت آبادان در شرایط آب و هوایی خیلی سخت. نفت بازی قبل خود را باخته بود و می‌دانستیم با تمام وجود تلاش می‌کنند بازی پیروز شوند. ما در تمام هفته تفکرمان پیروزی در آبادان بود. در کل بازی خوبی بود. دو تیم موقعیت خوبی داشتند، ما می‌توانستیم موقعیت بیشتری داشته باشیم و می‌توانستیم پیروز شویم ولی روی یک پنالتی بازی به تساوی کشیده شد. نکته خیلی مهم آن بود که چند بازیکن تاثیرگذارمان را در اختیار نداشتیم. بازیکنان جایگزین  فوق العاده عمل کردند و برای نفت آبادان در هفته های آینده آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص اینکه چرا سرمربیگری تیم شهرخودرو را قبول کرده است، گفت: همه استعدادهای سرمربی گیری حق دارند وارد چرخه مربی‌گری بشوند و همه باشگاه‌ها هم این حق را دارند سرمربی خودشان انتخاب کنند. کار فوتبال حرفه‌ای درصد زیادیش ریسک است از شهرخودرو شناخت داشتم و باید قبول کنیم که مشکلاتی هم داشته‌اند. مشکلاتی از جمله مصدومیت و رفتن بازیکنان در نیم فصل. این نمی تواند بهانه ای باشد برای نتیجه نگرفتن. فوتبال حرفه‌ای سختی‌های خودش را دارد من تمام توانم را برای کمک به این تیم می‌گذارم.

سرمربی تیم شهرخودرو در رابطه با داوری این دیدار افزود: من کارشناس داوری نیستم، گاهی اعتراض می‌کنیم این عادی است. در بازی قبل هم چند مورد به ضرر تیمم بود اعتراض نکردم. فکر می‌کنم اگر اشتباهی بود برای هر دو تیم بود.

7413