ووریا غفوری منکر قهر در تمرین استقلال شد

ووریا غفوری منکر قهر در تمرین استقلال شد

خبرگزاری فوتبالی-کاپیتان تیم فوتبال استقلال به خبر ناراحتی روز گذشته خودش و علی کریمی بعد از بخشش دانشگر در تمرین واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس،امروز برخی رسانه‌ها در خبری کذب مدعی شدند ووریا غفوری و علی کریمی در اعتراض به بازگشت دانشگر به تمرینات، تمرین روز گذشته استقلال را نیمه کاره رها کرده‌اند.

در همین رابطه ووریا غفوری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، گفت: واقعا بعد از شنیدن این خبر دروغ تعجب کردم. علی کریمی به دلیل درگذشت دختر خاله‌اش، روحیه مناسبی برای تمرین نداشت و با هماهنگی آقا فرهاد در تمرین تاکتیکی شرکت نکرد. من هم مچ پایم درد داشت و چون می‌خواهم به تیم در مقابل سپاهان کمک کنم، با صلاحدید کادرفنی در بخش تاکتیکی شرکت نکردم ولی امروز من و کریمی با قدرت در تمرین خواهیم بود و خود را برای مصاف با سپاهان آماده می‌کنیم.

او افزود: نشر این اخبار کذب از سوی حاشیه‌سازان و بازنشر آن از سوی دیگر حاشیه‌سازان، بدون شک با اهدافی دیگر انجام می‌شود. مجموعه تیم استقلال امروز همدل است و می‌خواهد در بازی‌های باقی مانده دل هواداران را شاد کند و تمام تمرکز ما روی بازی‌های باقی مانده است.

7575