واکنش دفتر نماینده مبارکه به حواشی تعیین مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان

واکنش دفتر نماینده مبارکه به حواشی تعیین مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان

خبرگزاری فوتبالی- در پی حواشی ایجادشده در خصوص انتخاب مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دفتر نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، در پی حواشی ایجاد شده در خصوص انتخاب مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دفتر نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
فولاد مبارکه سپاهان یکی از باشگاه‌های پرافتخار کشور است که امروز به نماد استان اصفهان در امر ورزش تبدیل شده است. قدمت ۶۷ ساله این باشگاه و افتخارات آن سبب شده علاوه بر تثبیت جایگاه آن بین مردم اصفهان، موفق به جذب هوادارانی پرشور شود که هرگونه مسائل جزئی آن را مورد توجه قرار دهند. 

اخیراً مطالبی در برخی محافل و فضای مجازی از قول نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی پیرامون تعیین مدیریت این باشگاه مطرح شده است. متأسفانه رها بودن فضای مجازی باعث شده عده‌ای در راستای منافع شخصی و گروهی و بدون رعایت تقوا و اصول اولیه اخلاقی با ایجاد حواشی سعی بر رسیدن به اهداف خود نمایند.

بر همین اساس به اطلاع هواداران و علاقمندان به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می‌رساند که انتخاب مدیرعامل یک باشگاه ورزشی پرافتخار همانند فولاد مبارکه سپاهان، امری کاملاً تخصصی است. قطعاً داشتن توانایی لازم و حفظ شأن این باشگاه قدیمی باید مدنظر تصمیم گیران در انتخاب مدیرعامل آن قرار داشته باشد. از سوی دیگر احترام به مردم عزیز استان اصفهان و هواداران باشگاه، بر هرگونه منافع شخصی و جناحی مقدم است. امید است به‌زودی شاهد انتخاب مدیری شایسته برای این باشگاه ورزشی باشیم.

6641