سید صالحی: نه استقلال و نه پرسپولیس، من سپاهانی ام

سید صالحی: نه استقلال و نه پرسپولیس، من سپاهانی ام

خبرگزاری فوتبالی- سید مهدی سید صالحی اعتقاد دارد با وجود بازی در تیم سرخابی های تهرانی یک سپاهانی است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق فوتبال ایران که سابقه بازی در استقلال و سپاهان را دارد در گفت و گو با فوتبالی در خصوص بازی شنبه این دو تیم اظهار داشت: هر دو تیم تحت تاثیر کرونا افت محسوسی داشتند اما به هر حال این بازی خیلی مهم است و می تواند نقش تعیین کننده ای برای کسب سهمیه دو تیم داشته باشد که امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

سید صالحی در ارتباط با این که دوست دارد در این بازی کدام یک از دو تیم برنده باشند گفت: من دوست دارم تیمی برنده شود که حقش برد است حالا فرقی نمی کند کدام یک از این دو تیم باشند. بهترین سال های فوتبالم را در سپاهان سپری کردم، با این تیم آقای گل لیگ ایران و آسیا شدم، چند قهرمانی را تجربه کردم و بهترین سال های فوتبالی ام را با سپاهان گذراندم اما به هر حال هر تیمی که شایسته برد است باید برنده شود.

وی در ارتباط با انتقاداتی که هواداران پرسپولیس به اظهاراتش در خصوص وزارت ورزش و قهرمانی پرسپولیس داشتند، گفت: من بنا بر اظهارات خود پیشکسوتان پرسپولیس و انصاری فر که گفته بود نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود، این حرف ها را زدم. به هر حال صحبت های بازیکنان سابق پرسپولیس مثل طارمی یا این که گل محمدی را با چه شرایطی به پرسپولیس بردند ملاک صحبت های من بود و همان طور که گفتم حفظ شاکله پرسپولیس در این چند سال هم به قهرمانی این تیم خیلی کمک کرد.با این وجود هواداران پرسپولیس در این چند روز به من انتقادات و حملات تندی داشتند در حالی که من بر اساس صحبت های خود پرسپولیسی ها این حرف ها را زدم و اگر قصدم تخریب این باشگاه بود به خاطر حذف نشدن پرسپولیس، سیصد میلیون از طلبم را نمی بخشیدم. هیچ وقت به خاطر جذب فالور یا دیده شدن آن حرف ها را نزدم و بلکه بر اساس صحبت چند تن از پیشکسوتان پرسپولیس سعی کردم حرف منطقی را بزنم.

سید صالحی در ارتباط با این که با توجه به حضورش در دو تیم استقلال و پرسپولیس خود را پیشکسوت کدام یک از این دو تیم می داند گفت: من فوتبالم را از سپاهان شروع کردم و بهترین دورانم را در این تیم سپری کردم و به عنوان یک سپاهانی به استقلال یا پرسپولیس رفتم به همین دلیل همیشه خودم را سپاهانی می دانم.

۴۰۴۰