آمار روز؛ کپا آریزابالاگا بدترین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است!

آمار روز؛ کپا آریزابالاگا بدترین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است!

خبرگزاری فوتبالی – کپا آریزابالاگا بدترین میانگین مهار توپ در یک بازی، بین تمام دروازه‌بان‌های لیگ برتر را دارد.

به گزارش فوتبالی، کپا آریزابالاگا، از زمان حضورش در تیم چلسی با حاشیه‌های فراوانی مواجه شد. او که با مبلغ بسیار بالایی از اتلتیکو مادرید به تیم چلسی پیوسته سال گذشته حاضر نشد در یک بازی تعویض شود و به مقابله با سرمربی تیمش پرداخت که حواشی زیادی در رسانه‌ها ایجاد کرد. او پس از آن اتفاق‌ هم نمایش‌های چندان موفقی در لباس چلسی نداشت و به همین دلیل حتی شایعات خروج او از چلسی هم به گوش می‌رسد. در همین زمینه طبق یک آمار، ‌کپا بین دروازه بان‌هایی که بیشتر از ۱۰ بازی در لیگ برتر انجام داده‌اند بدترین درصد مهار را دارد.

طبق گزارش LDN، کپا تنها ۵۴ درصد مهار در هر بازی انجام داده و در رتبه هفتصد و سی‌ام بین تمام دروازه‌بان‌هایی تاریخ لیگ برتر که بیشتر از ۱۰ بازی انجام داده‌اند قرار گرفته است. او ۸ درصد از تمام گل‌های دریافتی چلسی از آغاز لیگ برتر در سال ۱۹۹۲ را دریافت کرده و در حالی که بسیاری از مدافعین چلسی انتقاد می‌کنند اما  کپا در ۱۴ گل از ۴۷ گل دریافت شده‌اش اصلا حرکت و شیرجه‌ای نداشته است.

چلسی بیشتر از ۱۰ تیم دیگر در لیگ برتر گل دریافت کرده است و حتی از برایتون رده پانزدهمی هم بیشتر گل خورده. این بدترین آمار چلسی در ۲۰ سال اخیر در یک فصل است.

1101