عذر خواهی کپا آریزابالاگا از ساری بابت دعوای معروف

عذر خواهی کپا آریزابالاگا از ساری بابت دعوای معروف

پایگاه خبری فوتبالی - کپا آریزابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی باشگاه چلسی از مائوریسیو ساری سرمربی سابق این باشگاه و حال حاضر ناپولی، بابت اتفاقات فینال کارابائو کاپ در سال 2019 عذر خواهی کرد. 

به گزارش فوتبالی، دروازه‌بان سابق اتلتیک بیلبائو که با مبلغ هشتاد میلیون یورو به چلسی پیوست، به خاطر جر و بحثش با ساری در فینال کارابائو کاپ برابر منچسترسیتی معروف شد و حتی بعد از گذشت دو سال هنوز درباره این اتفاق صحبت می‌شود. در آن دیدار کپا از دستور ساری مبنی بر تعویض شدنش با ویلی کابایرو در دقایق پایانی وقت‌های اضافی نیمه دوم پیروی نکرد و همین موضوع عصبانیت ساری را برانگیخت. 

به نقل از سایت گل، کپا آریزابالاگا در player's tribune در این باره نوشت: "بیایید برای یک بار و همیشه، این موضوع را ببندیم. یک سوتفاهم بزرگی این جا رخ داده است. بعد از یک دفع توپ، من حس کردم که مشکلی در پای من وجود دارد و از تیم پزشکی درخواست کردم تا آن را چک کند. بیشتر از آن، می‌خواستم هم تیمی‌هایم نفسی تازه کنند. یک باره ساری را دیدم که ویلی کابایرو را برای گرم کردن فرستاده و فکر می‌کرد که نمی‌توانم ادامه دهم. قصد من این بود که هم تیمی‌هایم مقداری استراحت کنند و این مسئله چه درست و یا چه غلط باعث ایجاد سوتفاهم‌های بزرگی شد. در استادیوم هشتاد هزار نفری ومبلی بازی می‌کردیم و ساری هیچ وقت حرف‌های منو متوجه نشد و نفهمید که حال من خوب است. با این حال احساس می‌کنم که کار من اشتباه بود و وقتی تابلو تعویض بالا رفت، من باید از زمین بیرون می‌رفتم. از این بابت از ساری عذر خواهی می‌کنم."

4416