سوال روز/ بمب نقل و انتقالات لیگ برتر خنثی شد؟

سوال روز/ بمب نقل و انتقالات لیگ برتر خنثی شد؟

خبرگزاری فوتبالی- سعید عزت اللهی لژیونر ایرانی که در سال های اخیر صحبت از بازگشتش به فوتبال ایران مطرح بود ظاهرا بازهم در لیگ روسیه و باشگاه روستوف توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش ایران که در دوران حضور کارلوس کی روش در راس تیم ملی ایران توانست حضور در جام جهانی 2018 روسیه را تجربه کند بعد از آن با مصدومیت روبرو شد و حضور در جام ملت های آسیا2019 را از دست داد.

عزت‌اللهی که از سال 2015 با تیم فوتبال روستوف روسیه قرارداد دارد در چند سال اخیر به ترتیب در تیم‌های آنژی، آمکار، ردینگ انگلیس و یوپن بلژیک به صورت قرضی حضور داشته است و در این مدت اخباری از حضور در فوتبال ایران رسانه ای شده است وحتی در برخی مقاطع  او را بمب نقل و انتقالاتی استقلال می دانستند این در حالی است که استقلالی ها به طور مشخص در مورد این موضوع واکنش نشان ندادند و از تراکتور و سپاهان به عنوان مشتری های این بازیکن نام برده شد. اما حالا و طبق اعلام سایت اسپورت روسیه، سعید عزت اللهی که توسط تیم روستوف روسیه به اویپن بلژیک قرض داده شد، بعد از اتمام دوره حضورش به تیم اصلی خود بازگشته است.

او چند ماه پیش در گفت و گویی گفته بود:« من با یوپن و البته روستوف قرارداد دارم و نمی‌دانم در آینده چه اتفاق‌هایی رخ خواهد داد. فعلاً هم هدفم ادامه حضور در فوتبال اروپا است، مگر اینکه سرنوشت دیگری برایم رقم بخورد.»

در مورد عزت اللهی و بازگشتش به فوتبال ایران چندی پیش خبری آمد که نیم فصل لیگ برتر امسال امیر قلعه نویی به سعید عزت اللهی گفته بهتراست به ایران برگردد و برای سپاهان بازی کند. منابع موثق خبری فاش کردند قلعه نویی به سعید گفته بود حاضرند چند میلیارد برای نیم فصل به او بدهند! رقم ظاهرا آنقدر هنگفت بوده که خود عزت اللهی تعجب کرده است. تراکتور هم که گویا حاضر بوده با سعید قرارداد دلاری ببندد منتهی هافبک ملی‌پوش ترجیح می‌دهد کماکان در خارج از کشور به فوتبالش ادامه دهد و این نکته ای است که مشاورانش روی آن تاکید دارند که بهتر است فوتبالش را خارج از کشور ادامه دهد.

با این شرایط بازگشت عزت اللهی به فوتبال ایران و انفجار یک بمب در فصل نقل و انتقالات همچنان سخت به نظر می رسد. 

9697