اختصاصی فوتبالی/ از روسیه برای علی کریمی پیشنهاد رسید

اختصاصی فوتبالی/ از روسیه برای علی کریمی پیشنهاد رسید

خبرگزاری فوتبالی- هافبک دفاعی استقلال، وضعیتش برای ماندن یا نماندن در این تیم را به پایان فصل موکول کرده است اما خبری که به فوتبالی رسیده این است که از روسیه به علی کریمی پیشنهاد رسیده و او به احتمال زیاد فصل آینده را در کشوری غیر از ایران، خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، علی کریمی یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال در پایان فصل به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست که این بازیکن فصل آینده هم در استقلال خواهد ماند یا نه. قرارداد او با استقلال یک ساله است و البته انتقادهای زیادی از یک ساله بودن قراردادش هم از سوی هواداران استقلال مطرح شده بود.

اگر چه او صراحتا شایعه اختلافش با فرهاد مجیدی را تکذیب کرده و سلام نظامی فرهاد مجیدی به کریمی پس از گلزنی‌اش به پارس جنوبی جم نشان داد که رابطه فرهاد و علی کریمی خوب است اما با توجه به قرارداد یکساله او و ارزش بالای قراردادهای ارزی، باعث می شود هیچ تضمینی برای ماندن این بازیکن در استقلال وجود نداشته باشد. همانطور که قبلا هم نوشته بودیم کریمی دوست دارد دوباره لژیونر شود و به همین دلیل، فعلا تصمیمی برای تمدید قرارداد با استقلال نگرفته است. عکسی که او با مدیر برنامه‌های پاتوسی در اینستاگرام منتشر کرد نشان می دهد که او در حال رایزنی برای لژیونر شدن است. البته فعلا مشخص نشده کدام باشگاه خارجی قصد دارد با کریمی وارد مذاکره شود اما اظلاعات خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که مشتری او باشگاهی در لیگ برتر روسیه است و پیشنهاد خوبی هم به کریمی داده شده است. 

کریمی امروز با یکی از خبرگزاریها صحبت کرده و درباره این ماجراها گفته است:« قراردادم با استقلال در پایان فصل تمام می‌شود و چند بازی تا آخر فصل باقی مانده است. در حال حاضر هیچ صحبتی با باشگاه درباره تمدید قرارداد نشده است و قسمت زیادی از طلب فصل‌‌مان باقی مانده است و در پایان بازی‌ها می‌بینم که شرایط چگونه است.» 

قطعا حفظ کریمی یکی از خواسته‌های مجیدی یا هر مربی دیگری است که هدایت استقلال را به عهده داشته باشد و حالا باید دید سعادتمند و همکارانش می‌توانند کریمی را برای فصل آینده حفظ کنند یا نه. کریمی که زبان انگلیسی‌اش هم بد نیست در روزهای حضور استراماچونی رابطه خوبی با او داشت و حتی برخی اوقات نقش مترجم استراماچونی را در انتقال تاکتیک ها به بازیکنان در زمین بر عهده می گرفت. برخی بازیکنان استقلال هم بین همدیگر عقیده دارند که علی کریمی بعید است فصل بعد در استقلال بماند. 

اگر سال پیش باشگاه استقلال با کریمی قراردادی دو ساله می بست حالا استقلال می توانست او را یک فصل دیگر در اختیار داشته باشد. کلا قراردادهای یکساله با بازیکنان اسمی و با سطح فنی خوب، آن هم در باشگاههای بزرگ کار اشتباهی به نظر می رسد.

1984