تست کرونای مهاجم رئال مادرید مثبت اعلام شد

تست کرونای مهاجم رئال مادرید مثبت اعلام شد

خبرگزاری فوتبالی – تست کرونای ماریانو دیاز مثبت شد. او امروز با تیم رئال تمرین نکرد تا بازی مقابل منچستر سیتی را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، تست کرونای ماریانو دیاز، مهاجم تیم رئال مادرید ثبت از آب درآمد و حالا او باید در خانه قرنطینه شود. این خبر را کادنا کوپ منتشر کرده است. نکته مهم این جاست که دیاز از روز سه‌شنبه دیگر تمرین نکرده و با دیگر بازیکنان هم تماسی نداشته تا آن‌ها نگران این وضعیت باشند هرچند که دوره ابتلای نها کرونا بیش از یک هفته است.

رسانه کادنا کوپ ابتدا اشاره کرده یکی از بازیکنان رئال مادرید به کرونا مبتلا شده و دقایقی بعد هم رودریگز (از خبرنگاران) اشاره کرده که ماریانو بازیکنی است که در سفر رئال به شهر منچستر برای برگزاری دیدار برگشت لیگ قهرمانان، سفید پوشان را همراهی نخواهد کرد.

تمام بازیکنان رئال مادرید از سوی زین الدین زیدان یک هفته مرخصی گرفته‌اند تا در کنار خانواده سی و چهارمین قهرمانی لالیگا را جشن بگیرند. قرار شد همه اعضا و بازیکنان رئال مادرید پس از این مدت تست بدهند و سپس به تمرینات برگردند و حالا مشخص شده ماریانو دیاز تستش مثبت شده و به کرونا مبتلا شده است.

به این ترتیب یوکا یوویچ به عنوان جانشین و ذخیره کریم بنزما، رئالی‌ها را در مصاف ۷ آگوست (جمعه، ۱۰ روز دیگر) همراه خواهد کرد.

1101