پورموسوی: به آنهایی که در حق مردم جم و بوشهر اجحاف کردند تبریک می‌گویم

پورموسوی: به آنهایی که در حق مردم جم و بوشهر اجحاف کردند تبریک می‌گویم

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تبریک اصلی من به کسانی است که شبانه رأیی را صادر و در حق پارس جنوبی جم و مردم جم و بوشهر اجحاف کردند.

به گزارش فوتبالی، اکبر پورموسوی پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل استقلال در دیداری معوقه از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: من به تیم استقلال، کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم که از فرصت‌های خود استفاده کردند و پیروز میدان شدند. تبریک اصلی من به کسانی است که شبانه این رأی را صادر و در حق پارس جنوبی جم و مردم جم و بوشهر اجحاف کردند.

وی ادامه داد: صالحی (رئیس کمیته استیناف) گفته با توجه به اینکه کمیته مسابقات به استقلال گفته بود بازیکنان کرونایی این تیم به 25 درصد می‌رسد و بازی لغو شده است، حکم به تجدید مسابقه می‌دهیم. من می‌گویم صد درصد اشتباه کرده‌ای! آن نامه دست ماست که بهاروند در تاریخ 15 تیر، تأکید کرده که 25 درصد کرونایی‌های استقلال تأیید نشده است. 9 بازیکن استقلال کرونا داشتند و بقیه آنها باید برگردند. از این 9 بازیکن تست راستی‌آزمایی گرفته شد که چهار نفر از آنها کرونایی از آب درآمدند.

«اگر اعتراض می‌کنیم، به خاطر این است که این بازیکنان می‌دانستند پیروزی 3 بر صفر حق مسلم آنهاست.»، سرمربی پارس جنوبی ضمن بیان این جمله تصریح کرد:‌ ما به کمیته مسابقات گفتیم به خاطر احترام به قانون حاضریم بازی کنیم، اما در زمان مناسب و بهتر. بازی‌ها فشرده است و ما بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم. ما به زمان بازی اعتراض کردیم که اصلاً به آن گوش نکردند. به ما تا پایان وقت اداری روز پنجم مرداد برای ارائه مدارک زمان دادند که نتیجه آن روز چهارم مرداد صادر شد. به کسانی که شبانه رأی را درآوردند، تبریک می‌گویم.

پورموسوی خطاب به رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: آقای صالحی! از شما می‌خواهم نامه کمیته مسابقات به باشگاه استقلال مبنی بر اینکه تعداد بازیکنان کرونایی این تیم به 25 درصد رسیده است را نشان دهید. من نامه اصلی را در نشست خبری به همه نشان دادم و اینجا کسی مصلحت‌اندیشی کرده است. به همین خاطر است که فوتبال ایران، روز به روز شکست می‌خورد. به این دلیل که می‌خواهیم مصلحت‌اندیشی و از قانون فرار کنیم و از برخی تیم‌ها بترسیم. ما فوتبال بازی کردیم و به تیم استقلال هم تبریک گفتیم.

وی با بیان اینکه باشگاه پارس قول داد با تمام آرامش و همکاری با کمیته داوران، میزبان خوبی باشد، خاطرنشان کرد: از بچه‌های هیئت فوتبال جم تشکر می‌کنم که با ما همکاری کردند، اما ما به تاریخ بازی و رأی صادر شده معترض بودیم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد تغییرات ترکیب تیمش نسبت به دیدارهای قبلی بیان کرد: با خستگی بچه‌ها و مصدومیت‌ها، نیاز داشتیم به بچه‌ها استراحت بدهیم. استقلال در نیمه اول صاحب توپ و میدان بود. در نیمه دوم اما فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم و چند فرصت گلزنی، از جمله یک پنالتی را از دست دادیم. با این حال چیزی از ارزش بچه‌ها کم نشد. از آنها خواستم به حاشیه‌ها نپردازند و درباره رأی صادر شده مصاحبه نکنند. از آنها از این بابت تشکر می‌کنم که وجود خود را گذاشتند و امیدوارم در دیدار بعدی جبران کنیم.

پورموسوی درخصوص دیدار هفته آینده تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: تا آن بازی زمان داریم. دو مصدوم مقابل استقلال دادیم که به بازی بعدی نمی‌رسند. یک اخراجی هم داشتیم که دسته گل کمیته استیناف با رأیش بوده است. ما سه بازیکن اصلی خود را از دست دادیم و در این چند روز باید تیم را از لحاظ روانی و فیزیکی برگردانیم تا بازی خوبی برگزار کنیم. ما جایگاه خود را در جدول حفظ کردیم، اما مسابقات حساس شده و امیدوارم بچه‌ها از بازی با شاهین، روند رو به رشد خود را ادامه دهند.

7413