شوک به بارسلونا: آرتور از تست کرونا انصراف داد

شوک به بارسلونا: آرتور از تست کرونا انصراف داد

خبرگزاری فوتبالی - شرایط آرتور ملو کم کم برای بارسلونا غیرقابل تحمل می شود. این بازیکن که حضورش در یووه در فصل آینده را نهایی کرده در بازیهای اخیر نقش کاملا کمرنگی شده است. جنجالی ترین تصویر وی در بازی با اوساسونا بود که برای تمسخر بازی ضعیف تیمش خمیازه کشید و به بهانه مصدومیت از حضور در بازی اخر لیگ مقابل آلاوز سر باز زد.

به گزارش فوتبالی، اما پرده جدید اختلاف بارسلونا و آرتور مربوط به امروز بود. آرتور تنها بازیکن بارسلونا بود که حاضر نشد تا در زمین تمرین حضور پیدا کند و تست کرونا بدهد. البته اینیاکی پنیا و رونالد آرائوخو دو بازیکن آکادمی نیز تست کرونا ندادند اما این دو اخیرا برای بارسلونای بی بازی کرده اند. در واقع حتی مارتین برایتویت دانمارکی که به علت ثبت نشدن اسمش در لیست نمی تواند در ادامه چمپیونزلیگ بازی کند هم تست کرونا داد اما خبری از ارتور نبود و هیچ بعید نیست که این هافبک دیگر حاضر نشود مقابل بارسا بازی کند و غایب بزرگ تیم ستین در بازی برگشت مقابل ناپولی باشد. 

در واقع به نظر می رسد ارتور با توجه به این که تست کرونا نداده قطعا در تمرین سه شنبه حضور پیدا نخواهد کرد. این بازیکن با این کارش می خواهد به بارسلونا فشار بیاورد تا به او اجازه بدهند تا هر چه زودتر راهی تورین شود.اگر جدایی زودهنگام آرتور از بارسلونا قطعی شود، ستین برای بازی با ناپولی فقط هفده بازیکن تیم بزرگسالان را در اختیار خواهد داشت چرا که برایتویت نیز نمی تواند بازی کند. البته به نظر می رسد که دمبله نیز همچنان مصدوم است و به بازی مقابل تیم ایتالیایی نمی رسد.

4125