تیم جدید پسر سرمربی بارسلونا اعلام شد؛ لیگ دسته چهار اسپانیا

تیم جدید پسر سرمربی بارسلونا اعلام شد؛ لیگ دسته چهار اسپانیا

خبرگزاری فوتبالی - لارو ستین پسر سرمربی بارسلونا به تیم فورمنترا در لیگ دسته چهار اسپانیا ملحق شد و تلاش خواهد کرد تا با این تیم به لیگ دسته سه صعود کند.

به گزارش فوتبالی، لارو ستین پیش از این در تیم سن آندرو بازی می کرد تا در مسابقات پلی آف به این تیم برای صعود در لیگ دسته سه کمک کند. لارو ستین 25 ساله سالهاست که در تیم های ناشناس بازی می کند.او در آکادمی لوگو و راسینگ بازی کرد که در فصل 17-2016 در تیم بزرگسالان راسینگ در لیگ دسته سه بازی کرد. او در لیگ دسته سه در تیم های دیگری نظیر راسینگ فارول و کوردوبا نیز بازی کرده بود. لارو در فصل 19-2018 در تیم اسکوبدو در لیگ دسته چهار اسپانیا بازی کرد و در فصل گذشته نیز برای تیم سن آندرو توپ زد.

تقدیر طوری رقم خورده بود که در فصل جاری لارو و پدرش کیکه هر دو در منطقه کاتالونیا مشغول به کار باشند اما به نظر نمی رسد که این اتفاق برای فصل آینده نیز تکرار شود. لارو که در سال 1995 متولد شده در پست هافبک هجومی بازی می کند. او سعی می کند که با کیفیت و تکنیک خود موقعیت سازی کند.  لارو در مصاحبه با سایت تیم جدیدش فورمنترا گفت:" سعی می کنم که با اعتماد به نفس بازی کنم و هدف ما صعود به لیگ دسته سه است. فوتبال ترکیبی و هجومی را دوست دارم و امیدوارم که در این تیم همین گونه بازی کنیم."

4125