مودریچ به رودریگو: به من احترام بذار چون هم‌سن پدرت هستم!

مودریچ به رودریگو: به من احترام بذار چون هم‌سن پدرت هستم!

خبرگزاری فوتبالی - رودریگو گوئس پدیده رئال مادرید فقط 19 سال سن دارد اما نکته جالب در موردش این است که پدرش نیز 36 ساله است و البته خودش هم بچه دارد. در حقیقت پدر او در سن 36 سالگی پدربزرگ یک نوه دو ساله است!

به گزارش فوتبالی،  اختلاف سنی کم رودریگو گوئس با پدرش باعث شده است تا برخی در رختکن رئال مادرید با او شوخی کنند. رودریگو در گفتگویی توییتری با هوادارانش خاطره ای جالب در مورد مودریچ تعریف کرده است. در حقیقت لوکا در ابتدا باور نمی کرده که پدر رودریگو همسن اوست و به همین خاطر در این باره با پدیده جوان برزیلی شوخی کرده است. رودریگو در این باره تعریف کرده است :" من و مودریچ رابطه خیلی خوبی داریم. رابطه ما تقریبا پدر و پسری است. وقتی لوکا فهمید که پدرم در زمان پیوستنم به رئال مادرید 35 ساله بوده است، باور نمی کرد اما کمی بعد به من گفت:"باید من به احترام بگذاری چون هم سن پدرت هستم." از ان به بعد همیشه من را "پسرم" صدا می زند و من هم او را "بابا" صدا می زنم!"

رودریگو در فصل اول حضورش در رئال مادرید عملکرد امیدوار کننده ای داشت و با وجود سن کمش هفت بار گلزنی کرد که در بازی برگشت مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا هت تریک کرد.

4125