بارسلونا و ۱۲ بازیکنی که باید به فروش برساند

بارسلونا و ۱۲ بازیکنی که باید به فروش برساند

خبرگزاری فوتبالی – به نظر می‌رسد بارسلونا ۱۲ بازیکن را در لیست مازاد خودش قرار داده تا آن‌ها را در بهترین شرایط کنار بگذارد.

به گزارش فوتبالی، هنوز فصل فوتبالی اروپا به پایان نرسیده اما بارسلونا تحرکات خود برای فصل نقل وانتقالات را آغاز کرده است. باشگاه کاتالانی می‌داند چه بازیکنانی را می‌خواهد به ترکیب خود اضافه کند و اولویت آن، لوتارو مارتینز است اما تکلیف خروجی‌های این تیم مشخص نیست. این بار خروج بازیکنان تنها راهی برای سود رساندن مالی به باشگاه نیست و بارسایی‌ها می‌خواهند به نوعی سر خود را خلوت کنند و بازیکنان کمتری در لیست تیم حضور داشته باشند.

چندین بازیکن در حال حاضر در برنامه‌های ستین جایی ندارند و احتمالا قرض داده خواهند شد. مارکا اشاره کرده در حال حاضر ۱۲ بازیکن در لیست نقل و انتقالاتی بارسلونا قرار دارند. این ۱۲ بازیکن، نتو، سمدو، اوم تیتی، جونیور فیرپو، راکیتیچ، آرتورو ویدال، عثمان دمبله، مارتین بریث ویت و بازیکنان قرضی بارسا که در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند شامل آلنیا، رافینیا، تودیبو و کوتینیو هستند. بارسا دوست دارد در صورت امکان این بازیکنان را به فروش برساند تا از لحاظ اقتصادی هم به نفع باشگاه باشد و آن‌ها بتوانند مارتینز را بدون دغدغه مالی بخرند. علاوه بر فروش، جا به جایی مستقیم هم در پس ذهن بارسایی‌ها وجود دارد.

مشکل دیگر بارسا اما دستمزد بالای دمبله و کوتینیو است که جدایی آن‌ها را سخت کرده اما مسئله مهم این است که بارسا در فصل نقل و انتقالات در زمینه جدایی بازیکنانش پرکار خواهد بود.

1101