دین محمدی: پنالتی استقلال درست نبود/ در پایان بازی مجیدی را ندیدم

دین محمدی: پنالتی استقلال درست نبود/ در پایان بازی مجیدی را ندیدم

خبرگزاری فوتبالی- مربی نساجی در مورد تساوی شب گذشته برابر استقلال صحبت کرد.

 به گزارش فوتبالی، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال و مربی تیم نساجی در مورد دیدار شب گذشته استقلال نساجی گفت: در این مدت تلاش کردیم تیم را آماده نگه داریم. کرونا شرایط را پیچیده کرد اما کادر فنی نساجی توانست بازیکنان را در شرایط مطلوب حفظ کند. بازی با تیم بزرگ استقلال که مهره های بزرگی دارد سخت است. ابتدای بازی کمی خوب نبودیم اما با گذشت دقایقی بازیکنان ما توانستند بازی را کنترل کنند و گل مساوی را بزنند.

مربی نساجی در خصوص پنالتی استقلال و خطای عاشوری بر روی مهدی قایدی افزود: در آن لحظه صحنه را دقیق ندیدم اما بعد از بازی فیلم بازی را دیدم. من کارناس داوری نیستم اما فوتبال بازی کردم و این برخورد ها را از نزدیک لمس کرده ام. به اعتقاد من یک برخورد معمولی بین 2بازیکن صورت گرفت و پنالتی نبود.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که آیا در پایان بازی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال را دیده است یا خیر گفت: در پایان بازی چیزی متوجه نشدم. بازیکنان استقلال که تعدادی از آنها در دوران حضورم در کادرفنی استقلالی در زمان پرویز مظلومی شاگرد من بودند بعد از سوت پایان بازی برای خسته نباشید سمت ما آمدند اما من مجیدی را ندیدم.
9697