چشمی و نظری 241 روز بعد از درگیری لفظی!

چشمی و نظری 241 روز بعد از درگیری لفظی!

خبرگزاری فوتبالی- دیدار امشب استقلال – نساجی دو چهره ویژه داشت که در بازی رفت حسابی خبر ساز شده بودند.

به گزارش فوتبالی، 4 آذر98 در دیدار هفته یازدهم لیگ نوزدهم نساجی - استقلال در قائمشهر بود که روزبه چشمی و محمد مهدی نظری که سابقه بازی در استقلال را دارد با یکدیگر درگیری لفظی داشتند دو طرف بعد از بازی و پیروزی 2-1 استقلال حسابی نسبت به ماجرای پیش آمده موضع گرفتند.

نظری بعد از آن بازی در خصوص حواشی پیش آمده گفته بود:« چشمی دستش را روی بینی‌اش گذاشت و به من گفت: هیس؛ من هم گفتم تو ساکت باش. نمی‌دانم چشمی چه کاره بود که خودش را وارد معرکه کرد. وقتی استقلال بزرگتر نداشته باشد، باید هم شاهد چنین صحنه‌هایی باشیم. استقلال غیر از حسینی و غفوری بزرگتر ندارد و انصافا وریا در آن صحنه وارد شد تا تنش‌ها را کمتر کند. زمانی که من در استقلال بازی می‌کردم امثال چشمی در کوچه بازی می‌کردند و حالا تصور می‌کنند که بزرگ استقلال هستند. من بزرگتر هستم و چشمی باید احترام مرا حفظ می‌کرد. آنها خیال می‌کنند با این کارها بزرگ می‌شوند اما احترام گذاشتن بزرگی می‌آورد. استقلال تا همین یک سال پیش بازیکنان بزرگی مثل رحمتی، منتظری، حیدری و ... را در کنار خودش داشت، در گذشته هم که در این تیم بازی می‌کردیم فوتبالیست‌های بزرگی در استقلال بودند ولی حالا شرایط فرق کرده است. وقتی استقلال بزرگتر نداشته باشد، بچه‌ها اینطور در برخی صحنه‌ها دخالت می‌کنند.»

روزبه چشمی مدافع استقلال در پاسخ به اظهارات محمدمهدی نظری بازیکن نساجی مبنی بر اینکه موقع حضور این بازیکن در استقلال، امثال چشمی در کوچه فوتبال بازی می‌کردند، گفته  بود:« این بازیکن بزرگتر از من است و اگر چیزی گفته‌ام که او ناراحت شده عذرخواهی می‌کنم اما فکر می‌کنم این بازیکن به دنبال این است که با مطرح کردن این صحبت‌ها بیشتر در رسانه‌‌ها دیده شود.»


حالا بعد از گذشت 241روز در ایستگاه بیست و ششم لیگ برتر استقلال و نساجی به تساوی یک – یک رضایت دادند و در این دیدار چشمی و نظری که چهره ویژه محسوب می شدند چند کورس و مصاف تن به تن داشتند که تصویر آن را مشاهده می کنید.

9697