بازگشت موقت سپاهان به جزیره آرامش/ امیر جام حذفی را به هر قیمتی می خواهد

بازگشت موقت سپاهان به جزیره آرامش/ امیر جام حذفی را به هر قیمتی می خواهد

خبرگزاری فوتبالی- سپاهان در خانه موفق شد صنعت نفت آبادان را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان که در لیگ نوزدهم امید زیادی برای  قهرمانی داشت در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرده است.

سپاهان بعد از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر بعد از شیوع ویروس کرونا در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شد گل گهر را با شکست دهد اما بعد از آن مقابل سایپا و پارس جنوبی جم با تساوی متوقف شد و در ایستگاه بیست و پنجم لیگ برتر در تبریز نتیجه را به تراکتور واگذار کرد.

بعد از شکست مقابل تراکتور حواشی زیادی برای سپاهان ایجاد و امیر قلعه نویی سرمربی این تیم ایجاد شد و حتی شایع شد برخی از هواداران سپاهان با قلعه نویی درگیر شده اند که این موضوع از سمت مدیران باشگاه سپاهان تکذیب شد و رسانه رسمی این باشگاه با انتشار بیانه ای از کادر فنی و بازیکنان این تیم حمایت کرد.

 سپاهان با توجه به سه امتیازی که امروز مقابل صنعت نفت کسب کرد و با توجه به تساوی دیدار 2 تیم شهرخودرو و تراکتور با 45 امتیاز با تراکتور هم امتیاز شد تا هم به نایب قهرمانی و مسیر راحت برای آسیایی شدن همچنان امیدوار بماند. البته امیر قلعه نویی جام حذفی را هم به هر قیمتی می خواهد چرا که اگر فصل بعد در سپاهان نماند، می خواهد با خاطره خوش اصفهان را ترک کند. بازی نکردن در مقابل پرسپولیس در روزهای آغاز کرونا در اصفهان، که با نظر مستقیم قلعه نویی انجام شد، باعث سه بر صفر شدن بازی به سود پرسپولیس و در ریل قهرمانی قرار گرفتن قرمزها شد.

در هر حال امیر دو بازی مهم با استقلال در لیگ و جام حذفی دارد. دو بازی که البته می تواند تکلیف امیر و فرهاد را به نوعی روشن کند. 

9697