ابراز آمادگی اسطوره هلندی برای حضور روی نیمکت آرسنال

ابراز آمادگی اسطوره هلندی برای حضور روی نیمکت آرسنال

خبرگزاری فوتبالی - دنیس برکمپ در سن 51 سالگی این روزها در کنار خانواده اش در هلند زندگی می کند. او بعد از جدایی از آژاکس در سال 2017 دیگر مربیگری نکرده و از میادین فوتبال دور بوده است. با این وجود ستاره هلندی سابق آرسنال در مصاحبه با فورفورتو گفته است که آماده است تا در زمان مناسب مربیگری کند و از حضور روی نیمکت توپچی ها استقبال کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر میکل آرتتا اسپانیایی هدایت آرسنال را به عهده دارد اما برکمپ که بین سالهای 1995 تا 2006 در تیم انگلیسی توپ می زد و سه قهرمانی لیگ و چهار قهرمانی جام حذفی در 423 بازی خود کسب کرد حالا با اخباری در مورد حضور روی نیمکت تیم لندنی مواجه شده است. 

برکمپ که محبوبیت زیادی در میان هواداران آرسنال دارد در مورد احتمال بازگشت خود به لندن برای حضور روی نیمکت تیم لندنی گفت:" در حال حاضر هیچ تماسی با باشگاه در مورد بازگشت احتمالی نداشته ام. ببینیم که چه اتفاقاتی در مورد آینده من به عنوان مربی رخ خواهد داد. بازگشت به آرسنال گزینه ایده آلی برای من خواهد بود. یازده سال در ان جا بازی کردم و رابطه خیلی خوبی با باشگاه دارم. البته با اشتیاق کار آرتتا را دنبال می کنم چرا که فلسفه فوتبالی تیم را عوض کرده است. از اولین بازیهای آرسنال تحت هدایت او راضی بودم و از عملکردش رضایت داشتم."

4125