مودریچ: راموس یک صخره است/ قهرمانی در لالیگا برایم ویژه بود

مودریچ: راموس یک صخره است/ قهرمانی در لالیگا برایم ویژه بود

خبرگزاری فوتبالی - لوکا مودریچ پس از قهرمانی با رئال مادرید در لالیگا، از سرجیو راموس و کریم بنزما تمجید کرد. هافبک کروات، سرجیو راموس را یک پدیده توصیف کرد و از او به عنوان بهترین مدافع حال حاضر جهان یاد کرد.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ که از تابستان 2012 در رئال مادرید حضور دارد، رابطه‌ای بسیار گرم با سرجیو راموس دارد و به هیچ تردیدی درمورد عملکرد او راه نمی‌دهد. مودریچ گفت :" برادرم سرجیو یک پدیده است. در طول هشت سال ما یک رابطه‌ی خیلی خاص ایجاد کرده‌ایم، با هم به تعطیلات می‌رویم و تجربیات و موفقیت های فوق‌العاده‌ای در فوتبال داشته‌ایم. راموس یک صخره‌ی 34 ساله است. یک بازیکن سطح بالاست و وقتی که می‌بینید چگونه روی خودش کار می‌کند، واضح می‌شود که چقدر برای موفقیت تشنه است. او یک رهبر و بهترین مدافع جهان است."

کریم بنزما در این فصل از لالیگا عملکرد خوبی داشت و با به ثمر رساندن 21 گل نقشی کلیدی را در قهرمانی مادریدی ها ایفا کرد. مودریچ در این باره گفت :" اکنون، همه‌ی مردم آنچه را که ما بازیکنان مدت ها پیش فهمیده بودیم، درک می‌کنند، بنزما یک مهاجم بزرگ است که از بازی کردن لذت می‌برد. درکِ او از بازی، حرکاتش و اذیت کردنِ مدافعان حریف، کارِ خاصی است. بنزما همیشه کارِ بزرگی را برای تیم انجام داده و من خوشحالم که اکنون او رضایتِ عمومی زیادی را از بدست آورده است."

بارسا در صدر جدول بود، اما پس از تعلیق رقابت‌ها به خاطر ویروس کرونا رئال مادرید توانست با اقتدار صدر را پس بگیرد و قهرمان شود، هافبک کروات در این باره گفت :" من قبلا 16 قهرمانی با رئال مادرید بدست آورده‌ام، 4 چمپیونزلیگ برده‌ام اما این قهرمانی در لالیگا مرا به طورِ ویژه‌ای خوشحال کرد. باید عناوین داخلی بیشتری بدست می‌آوردیم، چرا که برخی از رقابت‌ها را به شکلی مضحکانه از دست دادیم. در حالی که در خانه‌هایمان بودیم، تمرین می‌کردیم. با هم‌تیمی هایم در تماس بودم و متوجه شدم با انگیزه‌ی ویژه‌ای کار می‌کنند. هنگامی که به تمرینات بازگشتیم، ارتباطی قوی میانِ بازیکنان حس کردم و از بودنِ دوباره در کنار بازیکنان لذت می‌برم."

1470