ماجرای درخشش رونالدینیو مقابل رئال مادرید از زبان اینیستا

ماجرای درخشش رونالدینیو مقابل رئال مادرید از زبان اینیستا

خبرگزاری فوتبالی - رونالدینیو در بازی‌های زیادی برای بارسلونا درخشیده اما یکی از این دیدارها، ال کلاسیکویی بود که در آن توسط هواداران رئال مادرید تشویق شد.

به گزارش فوتبالی، آندرس اینیستا درباره رونالدینیوی برزیلی که دورانی بسیار موفق در بارسلونا داشت، داستان جالبی در کتاب بیوگرافی‌اش نقل کرده است. او در کتاب خود نوشته:

«چند روز قبل از ال کلاسیکو بود. «دینهو» با من تماس گرفت و گفت: می‌دانم ساعت سه صبح است آندرس اما باید یک اعتراف کنم. در ماه ژوئن از بارسلونا می‌روم. برادرم با رئال مادرید به توافق رسیده. پول فراوانی در کار است که من اصلا نمی‌توانم به آن نه بگویم. تو جوانی و درک می‌کنی اما لطفا در رختکن به کسی چیزی نگو. به من خیانت نکن. من به تو بیش از همه اطمینان دارم. شب بخیر آندرس.

او حتی به من فرصت پاسخ هم نداد و قطع کرد. روز بعد در تمرین فضای عجیبی اطراف خودم حس کردم. همه تیم ساکت بودند و متفاوت‌تر از همیشه با رونالدینیو خوش و بش می‌کردند.

روز ال‌کلاسیکو فرا رسید. دینهو در رختکن به ما گفت: بچه‌ها! امروز بازی مهمی داریم. آن‌ها قوی هستند اما این روزها فهمیدم ما مانند یک خانواده هستیم. من به تمام شما زنگ زدم و ماجرای جدایی‌ام را گفتم اما هیچکدام از شما درباره آن حرف نزدید. متوجه شدم حاضریم در سکوت آزار ببینیم اما خیانت نکنیم. خیالتان راحت. اینجا می‌مانم. بیایید به زمین برویم و به رئالی‌ها یک درس حسابی بدهیم!»

بارسلونا در آن دیدار سه بر صفر رئال را شکست داد. رونالدینیو آن‌قدر در آن بازی خوب بازی کرد که از سوی تماشاگران رئال مادرید تشویق شد.


1101