پردرآمدترین نیمکت نشین لیگ انگلیس چه کسی است؟

پردرآمدترین نیمکت نشین لیگ انگلیس چه کسی است؟

خبرگزاری فوتبالی - خوان ماتا پردرآمدترین نیمکت نشین این فصل لیگ برتر انگلیس بوده است و به عنوان بازیکنی که اغلب نیمکت نشین بوده است، درآمد بالایی دارد.

به گزارش فوتبالی، خوان ماتا ستاره منچستریونایتد هفته ای 160 هزار پوند درآمد دارد اما در فصل جاری فقط هشت بار در لیگ برتر انگلیس فیکس بوده است. در واقع ماتا در بازیهایی که در این فصل نیمکت نشین بوده، 5.3 میلیون پوند درامد داشته که رقم قابل توجهی است. ژائو کانسلو از منچسترسیتی با 4.3 میلیون پوند در رده بعدی است. آدام لالانا در زمانی که قرارداد جدیدش با لیورپول را امضا کرد، بازیکن مهمی در تیمش بود اما حالا در این رده بندی سوم است و در پایان فصل و با اتمام قراردادش از سرخ ها جدا خواهد شد.

برنارد از سال 2018 که به اورتون ملحق شده عملکرد جالبی نداشته و در این فصل در لیگ انگلیس فقط 15 بار بازی کرده و در یازده بار به عنوان یار تعویضی به میدان آمده است. نفر پنجم مسعود اوزیل است. شماره 10 آرسنال در این فصل در لیگ انگلیس 18 بار فیکس بوده و تقریبا هیچ وقت به عنوان یار تعویضی به میدان نیامده تا در زمان هایی که روی نیمکت نشسته هم درامد قابل توجهی کسب کند. در واقع در خیلی بازیها هم اوزیل حتی در لیست هم نبوده و از خانه یا سکوها بازی ها را تماشا کرده ان هم در حالی که هفته ای 350 هزار پوند دستمزد می گیرد.

4125