لورکوزن در آستانه خرید قرضی پدیده 18 ساله رئال مادرید

لورکوزن در آستانه خرید قرضی پدیده 18 ساله رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - رینیر ژسوس پدیده 18 ساله برزیلی تا سال 2026 با رئال مادرید قرارداد دارد اما می داند که فصل آینده جایی در رئال ندارد. در حقیقت سهمیه بازیکنان با پاسپورت غیراروپایی در رئال مادرید با حضور میلیتائو، رودریگو و وینیسیوس پر شده و رینیر چاره ای جز جدایی برای تجربه اندوزی ندارد. وینیسیوس برای گرفتن پاسپورت اسپانیایی تلاش می کند اما این پروسه ای زمان بر است و حداقل یک سال دیگر طول می کشد.

به گزارش فوتبالی، در چنین شرایطی لورکوزن با رینیر ژسوس تماس گرفته است تا او را به صورت قرضی بخرد. رینیر بدین ترتیب می تواند فصل آینده در لیگ اروپا بازی کند و با دو بازیکن برزیلی همچون وندل و پائولینیو هم تیمی شود. پیش از این دنی کارواخال دیگر بازیکنی بود که به صورت قرضی از رئال مادرید به لورکوزن پیوست و با تجربه ای موفق به برنابئو برگشت و رینیر می تواند این تجربه را تکرار کند.

رینیر ژسوس در زمستان گذشته با 30 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست که در تیم رزروهای این باشگاه در سه بازی دو گل زد اما بحران کرونا مسابقات را لغو کرد. با این وجود این بازیکن در تمرینات تیم بزرگسالان زیر نظر زیدان حضور پیدا کرد تا تجربه اندوزی کند. البته مشکل اصلی رینیر این است که اگر به لورکوزن برود، از گرفتن پاسپورت اسپانیایی دور می شود چرا که کسی که بخواهد پاسپورت اسپانیایی بگیرد باید حداقل دو سال به صورت مستمر در این کشور کار کند.در چنین شرایطی احتمال حضور این بازیکن در وایادولید وجود دارد.

4125