شاکری: در گل‌گهر آقا بالاسر نداریم/ بدون پنالتی ۸ گل زده‌ام

شاکری: در گل‌گهر آقا بالاسر نداریم/ بدون پنالتی ۸ گل زده‌ام

خبرگزاری فوتبالی- یونس شاکری مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تا اینجای فصل بدون زدن پنالتی ۸ گل زده‌ام و تلاش می‌کنم این آمار بهتر شود.

به گزارش فوتبالی، یونس شاکری در گفت‌وگویی، در خصوص وضعیت گل‌گهر بعد از پیروزی برابر شاهین بوشهر گفت: خدا را شکر که برد روحیه‌بخشی به‌دست آوردیم، ما قبل از این بازی در تمامی مسابقات فقط 12 گل زده بودیم ولی برابر شاهین 4 گل زدیم و نشان دادیم که گل‌گهر هم می‌تواند خوب فوتبال بازی کند و هم خوب گل بزند. ما برابر پیکان و شهر خودرو هم روی اتفاق گل خوردیم و مستحق شکست نبودیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا گل‌گهر از خطر سقوط فاصله گرفته است؟» تاکید کرد: ما اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم و با این چیزها نمی‌خواهیم به خودمان استرس بدهیم، هدف اصلی گل‌گهر این است که در بازی‌های باقی‌مانده هم خوب امتیاز بگیرد تا دو بازی آخر ما در لیگ برتر تشریفاتی شود.

شاکری در خصوص اینکه آیا قبول دارد کنترل تیم در چند بازی از دست مجید جلالی خارج شده بود، عنوان کرد: ما وقتی به سپاهان باختیم شرایط تیم کمی حساس شد و با شکست برابر شهر خودرو، فشار و استرس زیادی به تیم تحمیل شد. در آن مقطع کمی دچار بحران شدیم ولی جلالی یا مدیریت باشگاه هیچ تقصیری در این زمینه نداشتند و خودمان بودیم که به تیم استرس دادیم. قبل از بازی با شاهین اما همدل شدیم و خوشبختانه برد خوبی آوردیم تا روحیه‌مان برای بازی با ماشین‌سازی بالاتر برود.

مهاجم گل‌گهر در خصوص عملکردش در این تیم تصریح کرد: از انتخاب گل‌گهر واقعا راضی هستم و اینجا آرامش دارم. در شهر خودرو شرایط سخت بود ولی اینجا استرس و مشکل خاصی ندارم، در ضمن در گل‌گهر آقا بالاسر نداریم و هر فردی تلاش می‌کند تا وظایفش را به خوبی انجام دهد. پارسال در لیگ برتر بدون پنالتی ده گل زدم و امسال هم هشت گل زدم که هیچ‌کدامشان از روی نقطه پنالتی نبوده است. تلاش می‌کنم تا پایان فصل تعداد گل‌هایم را بیشتر کنم.

7655