رونمایی رسمی از البسه پاریسن ژرمن برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

رونمایی رسمی از البسه پاریسن ژرمن برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

خبرگزاری فوتبالی – پیراهن جدید پاریسن ژرمن برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، با رونمایی بسیاری از تیم‌ها از البسه جدید، حالا نوبت پاریسن ژرمن شده تا لباس جدیدش برای فصل آینده را رسما رونمایی کند.

پیراهن‌های امسال پاریسن ژرمن ادای احترامی به دنیل هشتر، طراح مشهور فرانسوی که برای مدتی در دهه هفتاد در کادر مدیریتی پاریسی‌های فعالیت می‌کرد، است. این لباس مانند لباس‌های پاریسن ژرمن در اوایل دوران تاسیس در دهه هفتاد طراحی شده. با رنگی سورمه‌ای که در پیراهن به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده و نوار قطور قرمز رنگ در قسمت چلوی پیراهن که با نوارهای نازک سفید از قسمت سورمه‌ای جدا شده است. در قسمت سر آستین از رنگ سفید و قرمز و در قسمت یقه هم از رنگ‌های سفید و سورمه ای استفاده شده است.

پیراهن دوم تیم پاریسن ژرمن هم که به همراه لباس اول رونمایی شده دقیقا ترکیبی برعکس لباس اول دارد. رنگ اصلی در آن به جای سورمه‌ای سفید است. در قسمت جلوی لباس همان نوار قرمز دیده می‌شود اما با نواری نازک به رنگ سورمه ای از دیگر قسمت لباس جدا شده است. یقه این پیراهن هم آبی رنگ است.


پاریسن ژرمن از ساعاتی دیگر در دیداری تدارکاتی به مصاف سلتیک می‌رود و قرار است بازیکنان تیم پاریسی برای اولین بار لباس جدیدشان را بر تن کنند.

1101