شکست پاریسن ژرمن در اولین گام از لیگ فرانسه

شکست پاریسن ژرمن در اولین گام از لیگ فرانسه

خبرگزاری فوتبالی - پاریسن ژرمن که به علت حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، لیگ فرانسه را با تاخیر آغاز کرده بود. در اولین گام با نتیجه‌ی یک بر صفر مقابل لنس شکست خورد تا در گام اول دچار تزلزل شده باشد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان توماس توخل پس از شکست مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، چند هفته استراحت کردند و با تاخیر لیگ فرانسه را استارت زدند. این بازی برای لنس از هفته‌ی دوم رقابت ها برگزار می‌شد. آن‌ها بازی اول خود را واگذار کرده بودند. اما پاریسن ژرمن که اولین بازی خود را در لیگ فرانسه در فصل 2020/21 انجام می‌داد، در خانه‌ی حریف، با شکست مواجه شد تا اولین سه امتیاز را از دست بدهد. تک گل لنس را  اینیاتوس گاناگو در دقیقه‌ی 57 به ثمر رساند. سه ستاره‌ی پاریسن ژرمن یعنی نیمار، دی ماریا و امباپه در این بازی غایب بودند چرا که آن‌ها به تازگی مبتلا به کرونا شده‌اند و همین مسئله به پاریسن ژرمن آسیب زد و مشخص شد که چقدر این تیم به ستارگان خود وابسته است.

پاریسن ژرمن در غیاب نیمار، امباپه و دی ماریا مقابل تیمی که چندان مطرح نیست شکست خورد و باید دید که شرایط ستارگان این تیم چگونه پیش خواهد رفت و از چه زمانی می‌توانند به ترکیب تیمشان برگردند، چرا که پی اس جی به شدت به آن‌ها وابسته است.

1470