یحیی همچنان پیگیر بازگشت مهاجم خارجی پرسپولیس

یحیی همچنان پیگیر بازگشت مهاجم خارجی پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- عدم بازگشت کریستین اوساگونا به تهران باعث نگرانی و اعتراض یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس شده است.

به گزارش فوتبالی، کریستین اوساگونا که با تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا به زادگاه خود نیجریه بازگشت همچنان در این کشور به سر می برد. این در حالی است که رقابت های فوتبال باشگاهی ایران از هشتم تیر ماه آغاز شده است اما سرخپوشان بدون حضور مهاجم خارجی خود به میدان می روند.

پرسپولیس که در غیاب اوساگونا به یکه تازی خود در لیگ برتر ایران ادامه داده و در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود است با مشکل کمبود مهاجم روبرو است. همین امر باعث شد یحیی گل محمدی سرمربی این تیم در جلسه هفته گذشته خود با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه، پیگیر وضعیت این مهاجم خارجی شود.

گل محمدی در حالی نسبت به عدم بازگشت مهاجم خود ناراضی است که تقریبا اکثر تیم های لیگ برتری توانستند شرایط سفر بازیکنان خارجی خود به ایران را فراهم کنند.

سرمربی پرسپولیس از رسول پناه قول گرفت که این بازیکن را قبل از اتمام بازی های لیگ برتر در تمرینات پرسپولیس ببیند تا بتواند این تیم را در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ۲۴ شهریورماه بصورت متمرکز در کشور قطر برگزار می شود که تیم های پرسپولیس، استقلال تهران، سپاهان اصفهان و شهرخودرو مشهد نمایندگان ایران را در این دور از مسابقات تشکیل می دهند.

7655