قلعه‌نویی بعد از منصوریان، قربانی بعدیِ «قربانی» می‌شود؟

قلعه‌نویی بعد از منصوریان، قربانی بعدیِ «قربانی» می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی- علی قربانی با موقعیت بزرگی که برابر تراکتور از دست داد وضعیت قلعه‌نویی را روی نیمکت سپاهان سست و نامطمئن کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، سپاهان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم برابر میزبان خود تراکتور با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا برای کسب سهمیه آسیایی به مشکل بخورد و تیمش دیدار بزرگی را از دست بدهد. البته که شاید تیم قلعه‌نویی در این دیدار کمی بدشانس هم بود. مهمترین موقعیت بازی در دقیقه ۶۶ برای این تیم به دست آمد که در عین ناباوری علی قربانی آن را به هدر داد و گل دوم را از تیمش گرفت.

علی قربانی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد تا ورق را برگرداند اما دقیقا برعکس عمل کرد. او در موقعیتی عالی به توپ رسید. مظاهری را دریبل کرد و در عین ناباوری دروازه خالی را برای گل کردن توپ کافی ندید. البته که میثم تیموری روی خط حضور داشت اما قربانی می‌توانست خیلی راحت توپ را به تور بچسباند ولی عجله کرد. 

این‌قدر صحنه عجیب بود که گزارشگر بازی هم تصور کرد توپ گل شده و متعجب بود که چرا بازیکنان سپاهان خوشحالی نمی‌کنند. 

چند لحظه بعد اما همه متوجه شدند که چه اتفاقی رخ داده است. قلعه‌نویی از شدت ناراحتی نمی دانست که باید چه کار کند و مستاصل شده بود. به واسطه همین فرصت طلایی که از دست رفت سپاهان با همان نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

 حالا قلعه‌نویی تحت فشار رسانه‌های اصفهانی قرار دارد. مدتی است محرم نویدکیا به عنوان گزینه آلترناتیو قلعه‌نویی معرفی شده و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای سپاهان رخ می‌دهد.

البته قربانی بازهم از این فرصت‌های عجیب از دست داده است و جالب اینکه بازهم دروازه‌بانی که روبروی او بود محمدرشید مظاهری بود. در لیگ هفدهم و در هفته هفتم تیم یحیی گل‌محمدی یعنی ذوب‌آهن به تهران آمده بود تا در ورزشگاه آزادی مقابل استقلالِ بحران‌زده علیرضا منصوریان بازی کند. 

بازی در دقیقه ۸۶ با نتیجه یک بر یک دنبال می‌شد. مهدی قایدی از سمت چپ صاحب توپ شد. به خوبی توپ را به دهانه دروازه فرستاد. علی قربانی اما در فاصله یک قدمی توپ را سایه زد و موقعیت طلایی به هدر رفت. هیچ‌کس تصور نمی‌کرد آن توپ گل نشود اما نشد. منصوریان هم همان شب پیش از برکناری استعفا داد.

قربانی مهاجم بدی نیست و بارها با گل‌هایش توانسته مربیان خودش را حتی نجات دهد اما همیشه و در بهترین فرم هم موقعیت‌های بزرگی را خراب کرده و این عضوی جدایی ناپذیر از فوتبالش است. باید دید سرنوشت قلعه‌نویی هم مانند منصوریان می‌شود یا خیر.

1984