محمدی‌مهر: از بچگی عاشق استقلال بودم/ رجب زاده سرمایه ذوب آهن است

محمدی‌مهر: از بچگی عاشق استقلال بودم/ رجب زاده سرمایه ذوب آهن است

خبرگزاری فوتبالی- مدافع ذوب آهن معتقد است تیمش از زمان آمدن بوناچیچ در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برد.

به گزارش فوتبالی- فرشاد محمدی مهر در گفتگو با فوتبالی درخصوص شرایط خودش و تیم ذوب آهن اظهار داشت: ما از دیروز دوباره تمریناتمان را شروع کردیم خوشبختانه بعد از بازی با ماشین سازی تمامی بازیکنان و تیم در شرایط بسیار ایده‌آلی به سر می‌برند. خدارو شکر خودم هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم که همه چیز روز به روز بهتر شود.

وی در خصوص همکاری با " بوناچیچ" و اینکه آیا واقعیت دارد که او بداخلاق و جدی است گفت: "آقای بوناچیچ" 2_3 بازی است که به ذوب آهن ملحق شدند خوشبختانه از زمان آمدنشان همه چیز در تیم ما به خوبی پیش می‌رود. لوکا مربی سختگیر و جدی است ولی اینکه بداخلاق باشد را اصلا قبول ندارم.

مدافع ذوب آهن درخصوص اینکه چرا قرار بود مهدی رجب زاده مربی ذوب آهن شود ولی به دلایلی این اتفاق رخ نداد گفت: واقعیتش را بگویم در این باره اطلاعی ندارم. ولی این را خوب می‌دانم که آقا مهدی ستاره سابق و از سرمایه‌های باشگاه ذوب آهن هستند احترام ایشان بسیار واجب است.

وی در مورد تجربه پدر شدن و اینکه این اتفاق چقدر به انگیزه ورزشی او اضافه کرده است گفت: خدارا شکر از زمانی که دخترم به دنیا آمده خیلی زندگی برایمان شیرین تر شده است. این اتفاق قشنگ تاثیر خیلی خوبی رو زندگی شخصی و حرفه‌ایم گذاشته و انگیزه من را برای تلاش و موفقیت بیش از اندازه کرده است.

مدافع ذوب آهن در مورد تجربه حضور در استقلال گفت: زمان حضورم در استقلال این تیم شرایط خاص خودش را داشت و همه چیز برای من خیلی خوب بود. از بچگی همیشه عاشق استقلال بودم و‌ از اینکه افتخار پوشیدن پیراهن این را داشتم بسیار خوشحال هستم.

محمدی‌مهر در مورد بازی تیمش مقابل ماشین سازی و حواشی این دیدار گفت: داوری این دیدار یه چیزی در حد فاجعه بود و حس می‌کنم اشتباهات در این بازی اصلا طبیعی نبودند. امیدوارم که به این وضع هرچه سریع‌تر رسیدگی شود.

وی در خصوص بازی بعدی ذوب آهن مقابل فولاد گفت: بدون شک بازی بسیار سختی مقابل فولاد خواهیم داشت چرا که این تیم با مربیگری آقای نکونام بسیار منسجم است تابحال خیلی خوب عمل کرده، امیدوارم که ما هم بتوانیم با یک نمایش خوب دست پر از زمین خارج شویم. 

9697