پیولی پس از 5 گله کردن بولونیا: میلان اکنون یک تیم است

پیولی پس از 5 گله کردن بولونیا: میلان اکنون یک تیم است

خبرگزاری فوتبالی - میلان تحت هدایت پیولی با نتیجه پنج بر یک بردی مقتدرانه مقابل بولونیا کسب کرد و یک گام دیگر به کسب سهمیه لیگ اروپا نزدیک تر شد.

به گزارش فوتبالی، استفانو پیولی پس از این پیروزی به خبرنگاران گفت :" این تیم از خود لذت می‌برد، این همان چیزی است که شما می‌توانید از نحوه کار بازیکنان در زمان تمرینات، در طول مسابقه و هر زمانی را که با هم می‌گذرانیم، بگویید. بولونیا یک تیم ویژه و دشوار است به همین علت این عملکرد به این معنا است که ما به آن چیزی که انجام می‌دهیم باور داریم. ما هنوز به هدف خود نرسیده‌ایم بنابر این باید متمرکز بمانیم و آن را ادامه دهیم.ما در طول بازی خوب کار کردیم اما این ذهنیت است که تفاوت را ایجاد می‌کند. ما اکنون یک تیم هستیم و به آنچه انجام می‌دهیم اعتقاد داریم و این باعث می‌شود همه چیز بهتر شود. ما این ضعف را داشتیم که نمی‌توانستیم تیم های بالاتر از خود در جدول را شکست دهیم، اما اکنون یوونتوس و لاتزیو را شکست داده‌ایم و این نشان‌ دهنده‌ی بالا رفتنِ سطح ما است."

پیولی در مورد نقطه‌ی عطف در نتایج میلان گفت :" به نظرم دیداری که واقعا به ما قدرت بخشید نیمه نهایی جام حذفی بود. تقریبا در کل بازی با 10 نفر بازی می‌کردیم اما همچنان سازمان‌یافته، مصمم و متمرکز بودیم. این باعث شد تا بتوانیم یوونتوس را در موقعیت 11 در برابر 11 شکست دهیم. آن یک بازی مهم در مسیرِ ما بود، ما کاملا از آنچه می‌توانیم انجام دهیم آگاه شدیم."

استفانو پیولی در مورد فرانک کسیه که فرصت به ثمر رساندن گل ششم را هم برای میلان داشت، گفت:" فرانک هافبکِ مدرن و کاملی است که هم در حمله و هم در دفاع خوب کار می‌کند. او اکنون در اوج آمادگی است و همیشه به هم‌تیمی های خود انگیزه می‌دهد بنابر این به یک رهبر واقعی در ترکیب تیم بدل شده است."

مربی ایتالیایی درمورد رفتار زلاتان ابراهیموویچ پس از تعویض، گفت :" او چیزی گفت اما صادقانه بگویم نفهمیدم چه گفت. ما هر سه روز بازی می‌کنیم. او یک مصدومیت داشت بنابر این طبیعی است که او باید گاهی آزمایش شود."

1470